حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی، HTC U 11 نامیده می شود؛ این گوشی در پنج رنگ عرضه خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، اخبار

در ابتدا همه فکر می کردند از آنجا که پرچمدار قبلی HTC 10، HTC بود پرچمدار بعدی آن HTC 11 خواهد بود. اما در ماه گذشته اطلاعاتی از شخصی به نام ایوان بلاس مبنی بر اینکه نام این گوشی HTC U 11 خواهد بود، منتشر شد. درست است;  راه را برای پرچمدار بعدی اچ تی سی “HTC U 11” باز کنید. این تلفن اوشمند در رنگ های سفید، مشکی، آبی، قرمز و نقره ای عرضه خواهد شد. تصاویر این گوشی که با نام مستعار “اقیانوس” شناخته می شود، هفته پیش توسط ایوان بلاس منتشر شد. با ترنجی همراه شوید…

انتظار می رود HTC U 11 دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی سوپر ال ای دی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ باشد. چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ همراه با هشت هسته و سرعت پردازنده ۲٫۴۵ گیگاهرتز و جی پی یو Adreno 540 این گوشی را تبدیل به یک گوشی بسیار قدرتمند کرده است. HTC U 11 دارای ۴ گیگ رم بوده و حافظه داخلی آن ۶۴ گیگ خواهد بود. دوربین پشت آن ۱۲ مگاپیکسل و دوربین جلوی بسیار قوی ۱۶ مگاپیکسلی روی این گوشی قرار گرفته است. باتری HTC U 11 مشابه باتری ای است که روی یکی از میان رده های قبلی اچ تی سی (HTC ONE X10) قرار داشت، باتری ای با ظرفیت ۴۰۰۰mAh. این گوشی ضد آب بوده و می تواند در عمق ۳٫۲ فوت زیر آب به مدت ۳۰ دقیقه دوام بیاورد.

این تلفن هوشمند دارای سنسور اثر انگشت بسیار قوی است و همچنین اندروید ۷٫۱ به صورت پیش فرض روی گوشی نصب است. قابلیت جدیدی که اچ تی سیارائه داده است این است که شما می توانید با فشار دادن دو طرف گوشی برنامه بخصوصی را باز کنید. از دیگر قابلیت های این گوشی بلوتوث آن است که نسخه ۵٫۰ بلوتوث را به همراه دارد.

در اوایل این هفته اچ تی سی خبر داد که در تاریخ سه شنبه ۱۶ می این تلفن هوشمند را به طور رسمی معرفی خواهد کرد.

نظر شما در مورد HTC U 11 چیست?

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

با توجه به اینکه از همین اول رنگاش پنجتاس حس میکنم گوشی شیشه ایه و فلزی نیست،از اون طرف هم بهش میگن اوشن که فک کنم ربط داشته باشه به طراحیش.
گوشی خوبی میشه احتمالا !

Samuel_09339434229

درود ، امیدوارم کیفیت همیشه رتبه اول فلزی رو حفظ کنه ، مطمئنن پرچمدار پیش روی شرکت اچ تی سی در سال ۲۰۱۷ عالی خواهد بود با عملکردی روان و باطری۴۰۰۰میلی آمپری با ماندگاری بالا با توجه به پردازنده بهینه و ۱۰نانومتری snapdragon 835و رابط کاربری سبک و بسیار روان (سنس)
باید از حداعقل یک RAM6گیگابایت بهرمند بشه که واقعا خوب بشه حالا از RAM8 بهرمند باشه طبق اخبار گذشته در مورد پرچمدار پیش روی شرکت اچ تی سی در سال۲۰۱۷ که عالی هست
??

Samuel_09339434229

امیدوارم پرچمدار HTC در سال۲۰۱۷ از بهترین صفحه نمایش سوپر(AMOLED ) بهره ببره
??

etemadian

اچ تی سی رو خیلی دوست دارم ، نامش برای من یک حس خوب مملو از خاطرات زیبا بهمراه داره ، امیدوارم به روزهای اوجش برگرده

Samuel_09339434229

Amen
??

Mortazavi

قطعاً یکی از بهترین اسمارتفون هاست و رقیب واقعی Xz premium.
طراحی نسبتا لوکس، باتری ۴۰۰۰، بهترین پردازنده با ۴گیگ رم، دوربین عالی و سلفی قدرتمند در کنار اصالت HTC وسوسه کنندس.
البته من شخصاً از صفحات عوام فریبانه led که رنگهای اصلی تو اون غیر طبیعی هستند خوشم نمیاد به نظرم سوپر lcd هاش خیلی بهتر بود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سجاد رسولی