حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کلید Home در Galaxy S8 بخاطر همیشه روشن ماندن دچار مشکل نخواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

یکی از نگرانی هایی که عده ای از کاربران با آن مواجه هستند، روشن بودن دائم کلید هوم است. با ترنجی برای بررسی این موضوع همراه باشید.

اکانت توییتر شعبه هلند سامسونگ به تازگی سوال یکی از کاربران را که در مورد همیشه روشن بودن کلید هوم (Home) نگران بود و میترسید باعث سوختن آن در پیکسل های صفحه نمایش شود را پاسخ داد. (در دستگاه هایی با صفحه نمایش در صورت روشن ماندن آن و یکسان ماندن تصویر به مدت طولانی امکان ایجاد شبحی از تصویر بر روی صفحه بصورت دائم وجود دارد)

از آنجایی که این کلید بصورت مجازی تعبیه شده، در صورت فعال بودن “همیشه روشن” (Always-On display) بصورت دائم روشن خواهد ماند و میتوان با استفاده از این کلید صفحه نمایش را روشن کرد، درست همانند مدل های قبلی که از کلید فیزیکی بهره میبردند.

اکانت توییتر هلند سامسونگ پاسخ داد که ساعت و کلید هوم “اسکیپ” (Skip) میشوند تا از سوختن آن جلوگیری شود. اصطلاح “اسکیپ” بطور خودکار توسط توییتر از زبان هلندی به انگلیسی ترجمه شده. همکاران ما در Galaxy Club آزمایشی را انجام دادند و تصاویر آن را فرستاده اند. آنها متوجه شدند که کلید هوم کمی جابجا میشود (که احتمالا منظور از لغت اسکیپ هم همین بوده) تا از سوختن آن جلوگیری شود.

ما قبلا هم این روش را در ساعته های هوشمندی که تنظیمات آنها روی “همیشه روشن” قرار داده شده است دیده ایم. ساعت معمولا کمی جابجا میشود تا از همین مشکل جلوگیری شود. پس شما در مورد دائم روشن ماندن کلید هوم دلیلی برای نگرانی ندارید، البته به جز افزایش جزیی مصرف باتری.

نظر شما چیست؟ آیا تا به حال به این مشکل برخورد کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

جالبه . فکرای ریز برای چیزایی ک ب ذهن ماها نمیرسه

destroy

“نظر شما چیست؟ آیا تا به حال به این مشکل برخورد کرده اید؟”

کدوم مشکل؟

MR.CAMPER

مشکلاتی مث سوختن پیکسل و رد تصویر از شایعترین مشکلات امولد هست و بارها چنین مشکلاتی رو در نمایشگرهای سامسونگ دیدم ولی جدا ازاینها از ترفندی ک سامسونگ برای کلید مجازی اس۸ زده خیلی خوشم اومد

Mortazavi

آمولد!!!
صفحاتی که قرمز را نارنجی و سفید رو غیر طبیعی نشون میده و پس از یک سال اگر کنار یک صفحه آمولد نو گذاشته بشه شاهد افت کیفیت تصویر محسوس اون هستیم.
صفحاتی که بخاطر رنگ های اغراق آمیز و تبلیغات فریبنده سایت های پولکی متأسفانه دارند تو همه گوشی ها فراگیر میشند.
واقعاً حیف lcd های با تکنولوژی تریلومینوس و کوانتوم دات که جاشون رو به آمولد بدن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
هادی افلاکی