حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژ بی‎سیم در آیفون بعدی ویژگی استاندارد و مرسومی خواهد بود

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار

در ماه فبریه، خبرهایی در مورد پیوستن شرکت اپل به اتحادیه شارژ بی سیم (Wireless Power Consortium) منتشر شد. انجمنی که از شرکت هایی که از تکنولوژی بی سیم برای شارژدهی بی سیم استفاده میکنند تشکیل شده. با ترنجی و بررسی این موضوع همراه باشید.

بسیاری از تحلیلگران بازار، ویژگی شارژ بی سیم را یکی از ویژگی های ثابت در دستگاه های آینده ساخت این کمپانی میدانند. البته تمرکز اصلی این فناوری در حال حاضر در مورد آیفون۸ است که گمانه زنی ها در مورد استفاده یا عدم استفاده از شارژ بی سیم در مورد آن هنوز ادامه دارد. مدیرعامل شرکت پاورمت، الاد دابزینسکی (Elad Dubzinski) به تازگی و با استناد به اعلامیه ای از شرکت اپل اعلام کرده که شارژ بی سیم در آیفون بعدی ویژگی استانداردی خواهد بود.

اگرچه ما هیچ مدرکی در رابطه با اعلامیه رسمی توسط شرکت اپل نداریم و این موضوع اعتماد به صحبت های دابزینسکی را مشکل میکند. البته پاورمت از پیشگامان در زمینه تکنولوژی شارژ بی سیم به شمار میرود و طرح گسترده ای در مورد شارژکردنِ همگانی، با هدف آوردن تکنولوژی به عده بیشتری از مردم در دست دارد. با این حال ما هیچ شایعه ای در مورد ارتباط و همکاری بین اپل و پاورمت نشنیده ایم، این به این منظور است که بعید بنظر میرسد که دابزینسکی اطلاعات زیادی در مورد خط تولید بعدی شرکت اپل داشته باشد. اگرچه در اوایل سال گزارشاتی مبنی بر بسته شدن قرارداد بین کمپانی اپل و لایت-آن (Lite-On)، تولیدکننده قطعات شارژ بی سیم به گوش رسید که نشان دهنده این است که این شرکت در مورد استفاده از این تکنولوژی جدی است.

امید است که محصول نهایی برای کاربران، محصولی خوب و کارامد باشد. این کمپانی برخلاف رقیبش سامسونگ تا الان سابقه تلخی در رابطه با باتری نداشته. به هرحال بنظر میرسد تا ماه های پایانی سال ۲۰۱۷ پاسخ قطعی ای برای این سوال نخواهیم داشت.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا آیفون۸ از تکنولوژی شارژ بی سیم بهره خواهد برد؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
هادی افلاکی