حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هم‎اکنون Google Maps به شما کمک می‌کند که مکان پارک‎کردن ماشینتان را بخاطر بیاورید

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

همانطور که در عنوان مطلب گفته شد، جدیدترین آپدیت گوگل مپس به راننده ها کمک میکند تا راحت تر ماشین پارک شده‎ی خود را بیابند. با ترنجی برای بررسی این ویژگی همراه باشید.

این ویژگی جدید به نسخه های اندروید و آی او اس گوگل مپس افزوده شده اما طریقه‎ی عمل کردن آنها کمی متفاوت است.

به عنوان مثال در اندروید، کاربران باید نقطه‎ی آبی رنگ را انتخاب کرده و سپس گزینه “ذخیره مکان پارک” (Save your parking) را انتخاب کنند تا مکان پارک کردن ماشین به نقشه اضافه شود. پس از انجام موفقیت آمیز این کار برچسبی به روی صفحه به نمایش درمیاید که مکان پارک ماشین را به راننده نشان میدهد.

ولی این تمام ماجرا نیست، کاربران گوگل مپس همچنین میتوانند جزییات بیشتری را به برچسب اضافه کنند. شما میتوانید محل دقیق پارک (مثلا طبقه اول،ردیف سوم)، قرار دادن یک هشدار جهت یادآوری و همچنین تصویری از مکان پارک کردن ماشین را به برچسب اضافه کنید.

از طرف دیگر کاربران آی او اس باید پس از انتخاب نقطه آبی رنگ ، “قرار دادن به عنوان مکان پارک” (Set as parking location) را انتخاب کنند. همچنین شما میتوانید برچسب مکان پارک را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و یا در صورت وجود، تصویری از مکان پارک را ببینید.

همچنین اگر به ماشین خود توسط بلوتوث یا یو اس بی آدیو (USB audio) متصل هستید، مکان پارک بصورت خودکار پس از خروج شما از ماشین و قطع ارتباط به نقشه اضافه میشود.

این ویژگی جدید هم اکنون برای اندروید و آی او اس در دسترس میباشد، پس برای استفاده کردن از آن ، گوگل مپس خود را بروز کنید.

نظر شما در مورد این ویژگی چیست؟ آیا از آن استفاده خواهید کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
هادی افلاکی