حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ در حال طراحی صفحه نمایش با چهار لبه خمیده است

بدون شک یکی از نقاط شگفت‌انگیز خانواده گلکسی S8، پرچمداران جدید شرکت سامسونگ، صفحه نمایش خمیده دو طرفه یا همان Infinity Display است. حال گفته می‌شود که این شرکت در حال کار بر روی صفحه نمایشی با چهار لبه خمیده است. در ترنجی بخوانید.

بر اساس گزارش سایت کره‌ای ETNews، این صفحه نمایش جدید نسبت صفحه به بدنه‌ ۹۸% را در گوشی‌های نسل آینده به ارمغان می‌آورد. این دستگاه‌ها هیچ حاشیه‌ای از بالا یا پایین نخواهند داشت و مانند هیچ یک از دستگاه‌های موجود در بازار نخواهند بود. بر اساس گفته‌ی سامسونگ نسبت صفحه به بدنه گلکسی S8 با حاشیه‌ی نازکی که در بالا و پایین صفحه نمایش خود دارد، برابر ۸۳% است.

با این حال این گزارش اشاره می‌کند که هنوز چند چالش مهندسی وجود دارد که باید پیش از آن که این صفحه‌های نمایش به تولید برسند برطرف شود. این مشکل ناشی از آن است که فرآیند لایه لایه سازی (lamination) فعلی ثبت لمس کاربر در چهار گوشه صفحه را امکان پذیر نمیسازد.

گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد تا سال آینده صفحه نمایش جدید خود را رونمایی کند.

نظر شما درباره‌ی این تکنولوژی صفحه نمایش چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Big S

Wow!!

mega08

خیلی بد میشه . نا امید شدم که s8 کلا اج زد . فعلا اج کاربردی نداره .بیشتر جنبه ی زیباییو تبلیغاتی داره. تا بخواد ب کمال برسه خیلی مونده. ب شخصه باید s7 فلتو نگه دارم تا سامسونگ از خر شیطون بیاد پایین و ۱ گوشی پرچمدار با صفحه فلت بزنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مبین تسنیمی