حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسپاتیفای دستگاه پوشیدنی خودش را می‌سازد!

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ترنجی

اگر چه اسپاتیفای از نظر تعداد کاربران ویژه (که ماهیانه ۱۰ دلار پرداخت می‌کنند) بزرگترین پخش کننده موسیقی است؛ اما معایبی در مقایسه با اپل موزیک دارد؛ دومی در اسمارتفون ها و سایر دستگاه های اپل قابل استفاده‌است و نسبت به اسپاتیفای ثبت نام و استفاده از آن راحت‌تر می‌باشد. برای رفع این مشکل اسپاتیفای تیمی خلاق و با انگیزه برای تولید دستگاهی پوشیدنی جدید تشکیل داده؛ تا با سرویس اپل موزیک با ۲۰ میلیون کاربر فعال که حق سرویس خود را پرداخت کرده‌اند رقابت کند. در راستای این امر این شرکت در سایت خود لیستی متشکل از حداقل ویژگی های  متخصصان مورد نیاز خود برای مدیرپروژه سخت افزار منتشر کرده‌؛ که طبق این لیست اسپاتیقای به دنبال کسی در رابطه با تولید سخت افزاری جدید برای ارائه سرویس های هیجان‌انگیزبه کاربران قدیم و جدید دارد.

انتظار نداشته باشید اسپاتیفای تبدیل به دیوایسی همراه شود؛ طبق لیست این شرکت می‌خواهد محصولی پوشیدنی( مانند دستبند های هوشمند ) تولید کند که شاخه ای جدید در حوزه تکنولوژی های پوشیدنی را تعریف می‌کند؛ و شبیه به عینک اسنپ چت که قابلیت فیلم برداری دارد،  و یا ساعت هوشمند Pebble که مانیتور ضربان قلب و میکروفون دارد و یا اسپیکر هوشمند اکو آمازون که توسط دستورات صوتی شما کنترل می‌شود؛ و همیشه به فضای ابری متصل است. یکی از ایده های این شرکت یک جفت هدفون جذاب است که مستقیما به سرویس های اسپاتیفای وصل می‌شود؛و مانند سایر دستگاه های پوشیدنی به استفاده از اسمارتفون ویا اپلیکیشنی خاص در اسمارتفون نیازی ندارد
مدیر ارشد بخش سخت افزار:

ما به دنبال مدیرارشدی با اشتیاق نیاز داریم که به تیم توسعه تولید دستگاه کاملا متصل به سرور های اسپاتیفای ملحق شود. در این زمینه باید ابتکار عمل زیادی داشته باشید که بتوانید دستگاهی تولید کنید که مستقیما به اسپاتیفای متصل شود. و از لحاظ نوآوری  زیرشاخه ساعت  Pebble ,اسپیکر اکو آمازون و عینک هوشمند اسنپ  قرار میگیرد. شما باید محصولی جدید تعریف کنید که به سخت افزار اتصال به اینترنت  و همچنین به نرم افزاری برای نیرو بخشیدن به آن نیاز دارد؛ و نیز بخشی برای سرویس دهی مطلوب برای میلیون ها کاربر تدارک ببیند. بالاتراز همه عملکرد شما بر تجربه گوش دادن به موسیقی و صحبت کردن بسیاری از افراد در جهان تاثیر خواهد گذاشت.

سوال بزرگی که مطرح می‌شود این است که آیا دستگاهی پوشیدنی می‌تواند در ازای خدمات ویژه برای کاربران پریمیوم پول دریافت کند؟ بدیهی است که این کمپانی برای این مشکل راه حلی پیش بینی کرده است. با ما همراه باشید.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
I love htc

چه خوب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سارا کاویانی