حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاربران گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس گزارشاتی در مورد وجود مشکل در شارژ بیسیم دادند!

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سامسونگ تازه داشت با مشکل اول خود با گلکسی اس ۸ و اس ۸+ دست و پنجه نرم می‌کرد، رنگ قرمزی که بر روی صفحه بعضی از این گوشی‌های ظاهر شده است، که سامسونگ می‌گوید ممکن است از تغییر دمای صفحه نمایشگر این گوشی‌ها باشد. سامسونگ یک آپدیت نرم‌افزاری ارائه داد بلکه بتواند این مشکل را حل کند. با ما همراه باشید…

حال مشکل جدیدی در این پرچمدار سامسونگ نمایان شده است. بعضی از کازبران گزارش داده‌ند که نمی‌توانند گوشی خود را با پد شارژ سریع به طور بیسیم شارژ کنند، قدیمی سامسونگ به طوری کلی کار نمی‌کنند در حالی که باید با سرعت پایین‌تری گوشی را شارژ کنند. وقتی یک پد نمی‌تواند گوشی را شارژ کند، پیغامی مبنی بر اینکه “شارژ نامنظم شناسایی شد” بر روی صفحه نمایشگر ظاهر می‌شود. در پایین صفحه یک پیغام چشمک زن نشان داده می‌دهد که شارژ بیسیم متوقف شده است.

همانطور که گفتیم آن دسته از افرادی که پد شارژ سریع قدیمی (پدهای شارژ سریع گوشی‌های اس۷ و قدیمی‌تر از آن)  دارند این پد‌ها با گوشی‌های گلکسی اس ۸ و اس ۸+ سازگاری ندارند و شارژ نمی‌کنند. اما پد شارژ سریعی که به همراه گلکسی اس۸ . اس۸+ عرضه شد به نظر می‌رسد که بسیار عالی کار می‌کند. احتمالاتی وجود دارد که سامسونگ با این کار می‌خواهد از بوجود آمدن مشکلات مربوط به باتری جلوگیری کند برای همین نمی‌توان از پد‌های شارژ سریع قدیمی برای شارژ کردن گوشی‌های گلکسی اس ۸ و اس ۸+ استفاده کرد. بنا به گزارشات منتشر شده گلکسی اس ۸ و اس ۸+ می‌توانند پد‌های شارژ سریعی که سازگار با این پرچمدار جدید نیستند را شناسایی کنند. احتمالا بعد از فاجعه گلکسی نوت ۷ سامسونگ می‌خواهد کنترل بیشتری بر روی پد‌های شارژ و باتری‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ + داشته باشد. به هر حال سامسونگ نمی‌تواند چیزی که برای فبلت سال ۲۰۱۶ خود رخ داد را دوباره تحمل کند.

به نظر شما خود کمپانی گوشی را اینطور طراحی کرده است که فقط با پد‌های جدید شارژ شود یا این هم یک اشتباه از طرف سامسونگ بوده است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ss

بازم به تیتر مسخره که تو زومیت و دیجیاتو هم بود برای بالا رفت امار بازدید
این مشکل نیست اس۸ فقط با پد شارژ مخصوص خودش شارژ میشه برای اس۷ رو نمیتونی استفاده کنی سامسونگ این کارو کرده که امنیت باتری بالابره خیلی خوبه هر گوشی لوازم جانبی خودشو داره

Big S

الان دیگه موضوع اس ۸ داغه هر انگی بتونن بهش میچسبونن تا بازدیدو ببرن بالا(البته ترنجی رو نمیگم چون این ترجمه رو از جای دیگه گذاشته همونایی ک پخشش میکنن رو میگم)ناراحت نشو هر کی دوس داشته باشه سامسونگو ب این چیزا اهمیتی نمیده چون واقعیتو میدونه.
اس ۸ فقط با شارژر بی سیم خودش شارژ میشه چیزی ک قبلا گفته شده ولی انگار فراموش کردن!!

REZA

نمیدونم چرا حس میکردم ترجمه خوب و روون نبود با متن خوب ارتباط برقرار نکردم!
بعدشم این مشکل نیست کسایی و تیتر باید درست زده بشه که اشتباه برداشت نشه،مثلا میگفتین اس۸ فقط با شارژر بی سیم خودش شارژ میشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سجاد رسولی