حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو آپدیت جهانی اندروید نوقا را برای موتو جی ۴ پلی (Moto G4 Play) تایید کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موتورولا

پس از به روزرسانی دستگاه های بالا رده ی موتورولا نوبت به سری میان‌رده ی G4 می‌رسد. میان رده های موتورولا معمولا از سخت افزار مناسب در کنار نرم افزاری کاملا سبک و روان (اندروید خام) استفاده می‌کنند که در رنج قیمتی خود می‌توان آن ها را در دسته ی بهترین ها قرار داد. در ادامه با ترنجی همراه باشید…

موتورولا را می‌توان یکی از اصیل ترین و بهترین شرکت های تولید و عرضه ی موبایل در دنیا دانست. این شرکت از سال ۲۰۱۴ توسط لنوو خریداری شد و از آن زمان به بعد جزء یکی از زیر مجموعه های این شرکت محسوب می‌شود. اما واگذاری این شرکت به لنوو چیزی از محبوبیت آن کم نکرد و هم‌چنان همان موتورولای دوست داشتنی باقی مانده است. همان‌طور که می‌دانیم دستگاه های این شرکت از اندروید استوک استفاده می‌کنند که در عین سرعت و سادگی کاملا پایدار هستند. شرکت لنوو پس از عرضه ی به روز رسانی اندروید نوقا برای دستگاه های بالارده ی خود این‌بار تصمیم گرفته که میان رده های خود را به این نسخه از سیستم عامل اندروید ارتقا دهد.

در اواخر سال ۲۰۱۶ اخباری مبنی بر انتشار آپدیت اندروید نوقا برای موتو جی ۴ و موتو جی ۴ پلاس به گوش‌مان رسید اما این به‌روزرسانی تنها به کشور هند اختصاص داشت. ماه قبل نیز موتو جی ۴ پلاس در ایالات متحده ی آمریکا به این نسخه از سیستم عامل گوگل به روزرسانی شد. اما به‌جز دو موردی که گفته شد سایر کاربران سری موتو جی ۴ تا به حال روی اندروید نوقا را هم ندیده اند و هم‌چنان در انتظار این به روزرسانی هستند.

اما موتو جی ۴ پلی تنها دستگاهی است که در هیچ منطقه ای به اندروید نوقا آپدیت نشده است. با این اوصاف آخرین دستگاه این سری خواهد بود که به اندروید نوقا مجهز می‌شود. شرکت لنوو به طور رسمی تایید کرده است که این دستگاه در ماه ژوئن به طور جهانی به اندروید نوقا ارتقا خواهد یافت اما احتمال این‌که آپدیت مذکور در چند مرحله و در بازارهای مختلف عرضه شود وجود دارد ولی در نهایت تمامی موتو جی ۴ پلی های کل دنیا به این نسخه ارتقا خواهند یافت.

به نظر می‌رسد با این وضعیت تفاوت خاصی بین آپدیت اندروید نوقا و اندروید O روی این دستگاه مشاهده نکنیم اما خب نمی‌توان در مورد نسخه ای از سیستم عامل اندروید که هنوز به طور کامل و رسمی منتشر نشده است صحبتی کرد.

به هر حال در ادامه شما را به دیدن تصاویری از موتو جی ۴ پلی و اجرای اندروید نوقا روی این دستگاه دعوت می‌کنیم:

نظر شما در مورد شرکت موتورولا و محصولات آن چیست؟ به نظر شما این به روز رسانی کمی دیر از تر از حد انتظار نیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهران ذوالقدر