حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل پشتیبان گیری گریبان‌گیر برخی از دستگاه‌های پیکسل گوگل شد!

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گوگل

تلفن های همراه گوگل که در دو مدل پیکسل و پیکسل ایکس ال عرضه شد مانند بسیاری دیگر از تلفن های همراه چندان خوب نیستند و هر از گاهی اخبار ناخوشایندی در مورد آن‌ها می‌شنویم. به تازگی مشکلی در تهیه ی نسخه ی پشتیبان از اطلاعات برخی از این دستگاه ها گزارش شده است. با ترنجی همراه باشید…

این اولین باری نیست که از مشکلات دستگاه های پیکسل گوگل می‌شنویم. به تازگی کاربران این پیکسل و پیکسل ایکس ال مشکلی مبنی تهیه نشدن نسخه ی پشتیبان از اطلاعات این دستگاه گزارش کرده اند. طبق این گزارش دیوایس کاربران هنگام تهیه ی نسخه ی پشتیبان از اطلاعاتی مانند پیامک‌ها، تاریخچه‌ی تماس و برنامه های کابردی در حالت “Waiting to backup” مانده و تغییری نمی‌کند.

ظاهرا این مشکل برای برخی از کاربران تازگی ندارد و از هنگام خرید دستگاه تا کنون با این مشکل روبرو هستند. اگر شما دارنده ی یکی از دستگاه های پیکسل گوگل هستید شاید از این مشکل روی دستگاه خود خبر ندارید اما می‌توانید با طی کردن مسیر Settings>Backup And Reset>Backup در پیکسل خود از وجود یا عدم وجود این مشکل با خبر شوید.

خوشبختانه شرکت گوگل در پی حل این مشکل است و احتمالا به زودی دستگاه های پیکسل با این مشکل هم خداحافظی خواهند کرد. آیا شما از دستگاه های پیکسل گوگل استفاده می‌کنید و تا به حال به این مشکل بر خورده اید؟ نظر شما در این مورد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهران ذوالقدر