حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ های مایکروسافت با پردازنده های ARM تا اواخر سال ۲۰۱۷ عرضه نمی شوند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Windows، اخبار، لپ‌تاپ، مایکروسافت

مایکروسافت در سال گذشته، برای اولین بار از برنامه ی خود برای اجرای نرم افزار های ویندوز بر روی پردازنده های ARM گوشی های موبایل رونمایی کرد. ترنجی را مطالعه کنید…

غول نرم افزاری، برای ساخت لپتاپ هایی توسط همکارانش با پردازنده ARM که توانایی اجرای ویندوز را دارند به همراه یک ماشین مجازی بر روی ویندوز که به این سیستم عامل توانایی آن را می دهد تا نرم افزارهای X86 را بر روی گوشی های موبایل با پردازنده ARM را اجرا کنند، برنامه ریزی کرده است. با این قابلیت، دستگاه های می توانند مانند رایانه های عادی نرم افزارهایی چون فتوشاپ و موزیلا را اجرا کنند و این ها برپایه پردازنده کوالکام snapdragon 835 است.

زمانی که بسیاری تصور می کردند بزودی لپتاپ هایی با پردازنده snapdragon 835 را که ویندوز ۱۰ را اجرا می کنند خواهند دید، کوالکام اعلام کرد تصمیمی بر عرضه آن تا پایان سال ندارد. استیو مولنکاپف مدیر عامل شرکت کوالکام گفت:

پردازنده snapdragon 835 ما درحال توسعه برای طراحی Mobile PC است که توانایی اجرا ویندوز ۱۰ را دارد، ما تاریخ عرضه این پردازنده راه سه ماه پایانی سال ۲۰۱۷ برنامه ریزی کرده ایم.

مایکروسافت مشخص نکرده است کدام یک از همکارانش اولین لپتاپ با پردازنده ARM را خواهد ساخت ولی طبق اطلاعات بدست آمده لنوو درحال تست دستگاه خود است.

نظر شما درباره این پروژه هیجان انگیز چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مبین تسنیمی