حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انتشار رندرهای گوشی شیائومی mi 6 چند ساعت قبل از رونمایی

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

شرکت شیائومی (Xiaomi) فردا میزبان رویداد ویژه‌ای خواهد بود تا طی آن آخرین گوشی هوشمند پرچم‌دار خود یعنی Mi 6 را معرفی کند. حال، چند ساعت پیش از این مراسم، چند رندر رسمی از این گوشی توسط کاربران چینی به بیرون درز کرده است که آن را به تصویر می‌کشد. در این تصاویر این دستگاه در رنگ‌های مشکی، سفید و ارغوانی دیده می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید…

از این تصاویر منتشر شده، طراحی ‘double glass sandwich’ (شیشه‌ی دو جداره) آشکار است و البته استفاده از دوربین دوگانه در پشت دستگاه نیز تایید شده است. با توجه به آخرین بنچمارک اجرا شده در GFXBench هر کدام از این دو سنسور، ۱۲ مگاپیکسل هستند. همانطور که انتظار داریم، شما می‌توانید ویدئوهای UHD را با دوربین پشتی ضبط کنید. اسکنر اثر انگشت نیز در زمینه‌ی شیشه‌ی منحنی ۲٫۵D قرار دارد تا شما قادر نباشید آن را فشار دهید.

Mi 6 از یک پردازنده‌ی Qualcomm’s Snapdragon 835 قدرت گرفته است که براساس انتخاب شما با ۴ یا ۶ GB رم همراه شده است. فضای ذخیره‌سازی نیز ۶۴ یا ۱۲۸ GB است که بسته به انتخاب شما متفاوت است. صفحه‌ی نمایش نیز در اندازه‌ی ۵٫۱۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p همراه خواهد بود. این نسخه با آخرین ورژن MIUI و با اندروید ۷٫۱٫۱ Nougat همراه می‌شود.

اگر شما تمایل به دریافت اطلاعات بیشتری دارید، یک ویدئوی چکیده ۱۰ ثانیه‌ای نیز از این دستگاه منتشر شده است. پیش‌فروش محدود گوشی Mi 6 در ۲۰ آوریل آغاز خواهد شد که انتظار می‌رود قیمت آن از ۲۹۰ دلار آغاز شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
تیم ترنجی