حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انتشار تصاویر گلکسی J5 مدل ۲۰۱۷

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سامسونگ، شایعات

اگرچه این روزها، گلکسی S8 بخش اعظمی از اخبار مرتبط با تکنولوژی را تسخیر کرده است، اما افرادی که به دنبال یک موبایل ضعیف‌تر (و ارزان‌تر) می‌گردند می‌توانند نگاهی به گلکسی (J5 (2017 یا همان SM-J530 بیاندازند. سری J موبایل‌های سامسونگ بازار اقتصادی تلفن‌های هوشمند را هدف قرار داده‌ است و بر اساس اخباری که اخیراً فاش شده عرضه‌ی J5 نزدیک است. در آخرین خبر شاهد چند تصویر از دستگاه بودیم که یکی از آن‌ها داخل دستگاه را نشان می‌داد. در ادامه با ترنجی همراه باشید…

تصاویری که در زیر قابل مشاهده است، نمای واضحی از دستگاه را نشان می‌دهد. در مجموع، گلکسی J5 به اندازه‌ی پرچمداران این شرکت جذاب نیست. گلکسی J5 فعلی (۲۰۱۶) از یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۱۰، ۲ گیگابایت رم و نمایشگر ۷۲۰p بهره می‌برد.

از میان تمام شنیده‌ها می‌توان گفت که مدل ۲۰۱۷ گلکسی J5 مجهز به تراشه‌ی Exynos 7870 و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی است که نسبت به دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مدل قبلی پیشرفت خوبی به حساب می‌آید. علاوه بر این دوربین پشتی هم اگر دقیقاً از همین مدل نباشد، یک شوتر ۱۲ مگاپیکسلی دیگر خواهد بود. در جای دیگری گفته شده بود که (Galaxy J5 (2017 نمایشگری ۴٫۸ اینچی خواهد داشت که نسبت به پنل ۵٫۲ اینچی (J6 (2016 کوچکتر بوده اما با همان رزولوشن (۷۲۰ * ۱۲۸۰) همراه است.

گزارشات متناقضی هم مبنی بر استفاده‌ی این دستگاه از اندروید ۶٫۰ مارشملو یا ۷٫۰ نوقا وجود دارد که امیدواریم شایعه‌ی دوم حقیقت داشته باشد.

آیا قصد خرید گلکسی J5 را دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ZOOMMOBILE.IR

احتمالش خیلی کمه که اندازه ی صفحرو کوچیک کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
تیم ترنجی