حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزارش ترنجی از مراسم دنیای دیجیتال داتیس

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ترنجی

امروز طی مراسمی در هتل ارم تهران، شرکت داتیس نماینده رسمی نمایشگرهای صنعتی و تجاری ال‌جی و همچنین دوربین‌های مداربسته برایتون از محصولات جدید خود برای بازار ایران رونمایی کرد. شرکت داتیس با توجه به نیاز داخل کشور برای دوربین‌های مداربسته تحت شبکه و باکیفیت و همچنین مانیتوریهای صنعتی و نمایشگرهای تجاری اقدام به اخذ نمایندگی رسمی محصولات LG و Briton در ایران کرده است.

در ابتدا آقای پورفتح‌الله مدیرعامل شرکت داتیس به معرفی این شرکت پرداخت. بعد از آن آقای اریک لی مدیر محصول مانیتورهای صنعتی و تجاری ال‌جی برای اولین بار در ایران از عرضه نمایشگرهای صنعتی با فناوری OLED خبر داد که در انواع مختلف و برای کاربری‌های متفاوت به بازار ایران می‌آیند.

آقای امیر زمانی مدیر فنی شرکت داتیس در خصوص محصولات برایتون توضیحات بیشتری را ارائه کرد. محصولات دوربین مداربسته برایتون در ۶ رده مختلف اولترا، پرو، پلاس و لایت و همچنین دسته‌های اقتصادی با برند DigiSec و cfm عرضه می‌شود. آقای زمانی محصولات برایتون نسبت به سایر محصولات رقیب مزایای زیادی از جمله PCB های باکیفیت، چیپست‌های محافظت شده دربرابر نوسان و بارهای الکتریک و همچنین خنک‌کننده برای دفع حرارت و بهبود بازده پردازنده دارند. از جمله مزایای نرم‌افزاری این محصولات نیز می‌توان به پخش هم‌زمان ۱۶ کاناله ساعت‌های مختلف یک فایل، پشتیبانی در فضای ابری گوگل درایو یا دراپ‌باکس و همچنین پشتیبانی از زبان فارسی در اپلیکیشن موبایل و پی‌سی اشاره کرد.

 

ال‌جی البته مانیتورهای خاص تجاری خود را نیز در انواع OLED و همچنین فوق کشیده یا Ultra Stretch نیز عرضه می‌کند. مانیتورهای OLED با رنگ مشکی واقعی و رنگ‌های طبیعی جلوه جذابی دارند و مهم‌تر از آن به لطف ضخامت فوق‌العاده کم و خمیدگی می‌توان آن‌ها را به اشکال خلاقانه تونل، موج، دایره‌ای و … کنار یکدیگر قرار داد که به خاطر حاشیه کمتر از یک میلی‌متری آن‌ها در تصویر کلی نیز خللی ایجاد نخواهد شد.

مانیتورهای فوق کشیده یا Ultra Stretch نیز برای مکان‌هایی کاربرد دارد که ارتفاع یا عرض زیادی در دسترس نیست و این مانیتورها می‌توانند یک یا چندین تصویر ثابت یا متحرک را به نمایش بگذارند.

علاوه بر این مانیتورهای UHD با وضوح چندبرابری مناسب به نمایش گذاشتن اطلاعات یا تصاویر با جزئیات بالا بوده و سری High Brightness نیز با روشنایی حدود ۳۰۰۰ نیت برای فضاهای بیرونی و یا ویترین فروشگاه‌ها ایده‌آل است.

در پایان هم مهندس فیض آبادی مدیر اتحادیه تجهیزات الکترونیک و حفاظتی از شناسنامه‌دار کردن نصاب‌های دوربین‌های مداربسته برای امنیت بیشتر مشتریان و حفظ حریم خصوصی آن‌ها خبر داد و گفت مشتریان می‌توانند لیست کامل نصاب‌های معتبر را در وب‌سایت این اتحادیه به آدرس etet.ir مشاهده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با محصولات و راهکارهای داتیس به سایت www.datisint.ir مراجعه نمایید.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....