حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه ی ۷٫۱٫۲ بتای اندروید نوقا بطور پایدار برای پیکسل های گوگل منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گوگل

گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال به همراه پیکسل سی سه دستگاه از شرکت گوگل هستند که کاربران آن هر نسخه از سیستم عامل اندروید را قبل از هر تلفن هوشمندی دریافت و تجربه می‌کنند. حالا دستگاه های ثبت نام شده در برنامه ی آپدیت بتا می توانند نسخه ی ۷٫۱٫۲ را به صورت بتا و کاملا پایدار تجربه کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید…

تلفن های هوشمند گوگل که با نام پیکسل معرفی و عرضه می شوند معرف حضور همه هستند. این دستگاه ها از سیستم عامل موبایلی گوگل یعنی اندروید به صورت خام و بدون کوچکترین دستکاری استفاده می کنند و همیشه قبل از هر دستگاهی به روز رسانی سیستم عامل را دریافت می کنند. سیستم عامل اندروید نسخه ی ۷٫۱٫۲ نیز از این برنامه مستثنی نیست و سه دستگاه پیکسل، پیکسل ایکس ال و پیکسل سی به همراه نکسوس ۶ پی و نکسوس ۵ ایکس تا اوایل ماه بعد به صورت کاملا رسمی به این نسخه مجهز خواهند شد. همچنین هم اکنون دستگاه هایی که در برنامه ی آپدیت بتا نام نویسی کرده بودند این به روزرسانی برایشان ارسال شده است و می‌توانند با مراجعه به قسمت آپدیت در تلفن همراهشان این به روزرسانی را دریافت و نصب کنند.

کاربرانی که صبح امروز تلفن خود را به این نسخه آپدیت کرده بودند گزارش دادند که حسگر اثرانگشت آن ها پس از این به روز رسانی از کار افتاده است. شرکت گوگل بلافاصله پس از دریافت این بازخورد ها و بررسی آن یک به روزرسانی تکمیلی با حجم ۳۱ مگابایت برای شماره ساخت های NHG47K (اپراتور وریزون)، N2G47J (اپراتور Deutsche Telekom) و شماره ساخت N2G47E برای تمامی نسخه های غیر اپراتوری منتشر کرد که مشکل کاربران را در این مسئله حل کرده است.

 

به دنبال به روز رسانی سیستم عامل اندروید نسخه ی ۷٫۱٫۲ مشکلات شناسایی شده در بلوتوث، خالی شدن زود هنگام باتری و مشکلات دوربین که توسط کاربران گزارش داده شده بود حل شده است. همچنین صدای اسپیکر های این گوشی هم به سطح بالایی ارتقا پیدا کرده، حسگر اثرانگشت حالا سریعتر و دقیق تر عمل می کند و لوگوی “Powered By Android” نیز به صفحه ی لودینگ این دستگاه اضافه شده است.

در آخرین آپدیتی که برای این دستگاه ها منتشر شد تغییر خاصی دیده نشده است اما برای اولین بار می توان اندروید نوقا را آن هم در نسخه ای بتا کاملا پایدار دید و تقریبا می توان گفت هیچ باگی در آن مشاهده نمی شود.

در نهایت باید بگوییم که ممکن است این نسخه آخرین نسخه از اندروید نوقا باشد و پس از آن به سوی یک نسخه ی جدید از این سیستم عامل با نام اندروید O خواهیم رفت.

نظر شما در مورد دستگاه های پیکسل گوگل چیست؟ به نظر شما این آپدیت روی دستگاه های نکسوس هم به خوبی عمل خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهران ذوالقدر