حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی (U (Ocean گواهینامه IP57 را در برابر گرد و غبار و آب دارد.

توسعه دهنده رام های اندرویدی با یوزرنیم @LlabTooFeR تاریخچه درخشانی در برملا کردن ویژگی های گوشی های اچ تی سی داشته، در سری توییت های اخیرش او اطلاعات جالبی را در مورد پرچمدار بعدی این شرکت به نام HTC U (که با نام رمزی Ocean شناخته می‌شود) پست کرده، او گفته است که این گوشی گواهی نامه IP57 دارد، یعنی کاربران تا نیم ساعت می‌توانند گوشی خود را در عمق ۳٫۳ فیتی رها کنند! همچنین به این معنی است که این گوشی از تمامی ذرات بزرگتر از یک میلی متر محافظت می‌شود.

 

اطلاعات دیگری نیز که این توسعه دهنده منتشر کرد خبر از نبود جک ۳٫۵ میلی متری هدفون است که روزگاری چیزی کاملا عادی بود! مثل اینکه اچ تی سی می‌خواهد پا جای پای اپل و موتورولا بگذارد، گفته شده این گوشی دارای دو مدل تک سیم و دو سیم کارته است.

 

در آخر هفته گذشته، اولین تصاویر HTC U منتشر شد، طبق شایعات این گوشی دارای یک سوپر ال سی دی ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ * ۲۵۶۰ است و آخرین و برترین ساخته شرکت کوالکام ، چیپ ست اسنپ دراگون ۸۳۵ به این گوشی قوت می‌بخشد. همچنین احتمالا این گوشی دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود و تمامی این ها انرژی خود را از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری می‌گیرند. دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی برای ثبت لحظاتتان گنجانده شده و در جلو نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی آماده به کار است. رابط کاربری Sense 9 و اندروید هفت به صورت پیش فرض بر روی این گوشی نصب شده‌است.

 

اگر واقعا HTC U با گواهینامه IP57 به بازار بیاید همانند رقبایش آیفون ۷ و ۷ پلاس ضد آب است، داشتن چنین محافظتی در مقابل آب و گرد و خاک احتمالا یکی از خواسته های بزرگ طرفداران اچ تی سی در سال های اخیر بوده‌است.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

بنظرم این گوشی واقعا زشته
چیه اخه ؟این پرچمداره؟

Samuel_09339434229

این گوشی زشت نیست اما از اچ تی سی توقع یک طراحی جدید و جالب تر با تکرار کیفیت برتر ساختش میرفت نه اینکه مثل این اون کیفیت ساخت عالی و محکم فلزی جای خودش رو به شیشه آسیب پذیر و لکه پذیر بده و با همون شکل قبل و…

REZA

برای میانره قشنگه ولی درحد پرچمدار نیست،شاید یه شرکتی بیاد اینو بعنوان پرچمدار بده کسی چیزی نگه ولی این اچ تی سیه،هر سال داره زیبا ترین پرچمدار و میده بیرون با اون طراحی فلزی و برش های فوق العادش اخه این چیه خدایی؟نگاه کن دوربین و،فقط امیدوارم این پرچمدار نباشه.همین

lili2015

اگه طراحیش این باشه در یک کلام مزخرفه،نمیدونم اچ تی سی داره چکار میکنه و فازش چیه،همینجور یه چی با قیمت فضایی میده بیرون

https://t.me/galaxynroid

Samuel_09339434229

درود، اگرچه نمیشه آینده رو نمیشه پیش بینی کرد اما پرچمدار پیش روی شرکت اچ تی سی جانشین htc10در سال ۲۰۱۷ روان ترین عملکرد رو در بین اندرویدی ها خواهد داشت بر طبق چند دلیل که چندتاش روان ترین رابط کاربری(سنس)در بین رابط های کاربری اندرویدی هست که از لحاظ عملکرد روان و خوب با (آی او اس) مقایسه میشه! پردازنده قدرتمند بهینه و کم مصرف و جدید ۱۰نانومتری کوآلکوم (snapdragon 835) و حذف موارد اضافی از سیستم عامل اندروید و رابط کاربری چیزی که در(htc10) شاهدش بودیم و… اما امیدوارم به جای ram4گیگ استفاده نکنه که از لحاظ بازاریابی عملکردی مناسب نخواهد داشت و از لحاظ فنی هم هرگز به پای ram6 و مخصوصاRAM8گیگابایت که صحبتش بود در پرچمدار میش روی HTC استفاده خواهد شد در کنار Snapdragon 835 استفاده کنه. در آخر امیدوارم HTC از طراحی محکم و کیفیت رتبه اول ساختش دور نشه در این محصول پیش روی و از صفحه نمایش باکیفیت تری استفاده کنه مانند بهترین صفحه نمایش سوپر(AMOLED)چیزی که سامسونگ تولید میکنه و در محصولاتش به کار میبره و گویا اپل هم قراره در آیفون پیش روی خود استفاده کنه … ??

Mohammadsoly

اچ تی سی بزن کنار دیگه بازنشست شدی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سارا کاویانی