حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی میت ۹ تنها در چهار ماه پس از عرضه، بیشتر از ۵ میلیون فروش داشته است!

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، هواوی

به نظر می‌رسد شرط بندی هوآوری روی تلفن‌های هوشمندش دارد نتیجه می‌دهد. این را از روی فروش روز افزون گوشی‌های هوآوری می‌توان فهمید. این شرکت در یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد که تا این لحظه از سال ۲۰۱۷ بیشتر از ۵ میلیون دستگاه از فبلت پرچمدار خود یعنی میت ۹ فروخته است، که ۳۶ درصد بیشتر از فروش پرچمدار خود در همین بازه زمانی در سال گذشته بوده است. با ترنجی همراه باشید.

در مقایسه میت ۹ با پرچمدار قبلی هوآوی یعنی هوآوری P9 به طور خیلی واضح می‌توان فهمید که میت ۹ فروش بیشتری داشته است. ۱۲ میلیون هوآوی P9 در یک سال به فروش رفت در حالی که  یشتر از ۵ میلیون دستگاه میت ۹ تنها در ۴ ماه فروخته شده است. البته بر اساس گفته منبعی موثق این تعداد از فروش شامل فروش مدل های Pro، Lite و Porsche از این گوشی است. این فروش فوق العاده می‌تواند به این خاطر باشد که، میت ۹ بزرگ‌ترین فشار کمپانی هوآوی در عرضه بین‌المللی گوشی‌های خود تا به حال بوده است. این گوشی حتی پا به آمریکا باز کرد در حالی که تا قبل از این گوشی تقریبا هیچ رد پایی از هوآوی در کشور آمریکا نبود.‌ اما در کل این فروش بالا نشان‌ دهنده اعتماد مردم به تلفن‌های‌ هوشمند کمپانی هوآوی است.

با اینکه این کمپانی یکه از بزرگ‌ترین فروشندگان در کشور خودش است، هنوز جای پیشرفت زیادی در کشور‌های دیگر را دارد. این حقیقت با موفقیت میت ۹ ثابت شد.

نظر شما در مورد این کمپانی چیست؟ آیا حاضر هستید هزینه‌های سنگینی که برای برند‌های دیگر پرداخت می‌کنید را برای هوآوی هم بپردازید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

واقعانم گوشی مقبولی زده . خیلی روون و کاربر پسنده من که خوشم امد ازش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سجاد رسولی