حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری گلکسی اس ۸ آتش نمی گیرد!

نیمه دوم سال ۲۰۱۶ بازه ای پر فراز و نشیبی برای سامسونگ بود. فرازهای پیش فروش قوی و بازخوردهای بسیار مثبت اهالی رسانه تا نشیب های آتش گرفتن باتری گلکسی نوت ۷ و رسیدن کار به جایی که این مدل به کل از بازار جمع آوری شد. یکی از نگرانی های مشخص کاربران پس از آن فاجعه، تکرار آن برای گلکسی اس ۸ است. هر چند سامسونگ با تمرکز تمام روی بازنگری و ابداع روش های کنترل کیفیت باتری سعی دارد تا آب رفته را به جوی بازگرداند اما تا در عمل این ادعا ثابت نشود نمی توان انتظاری از کاربر داشت. امروز ویدیویی دیدیم که پیش بینی پایان آن را اشتباه انجام دادیم، بد نیست که آن را با هم ببینیم.

تست های عجیب غریب زیادی را دیده ایم. از خم شدن بگیرید تا ضد آب بودن، تست نوشابه یا حتی تست چکش! یک کانال در یوتیوب با رویکرد جالبی با اسم “چی توشه؟!” ویدیوهای جالبی را در زمینه های مختلف منتشر می کنند. این بار می خواهند ببینند داخل گلکسی اس ۸ چیست؟ در ادامه شما را به تماشای این ویدیو دعوت کرده و سپس درباره آن صحبت می کنیم:

[aparat id=”xiZGL”]

همانطور که دیدید، پس تلاش های نافرجام و در نهایت باز کردن دستگاه با حرارت دادن آن، اقدام به بریدن آن از وسط کردند. این بریدن تا باتری گلکسی اس ۸ ادامه یافت و نگرانی از آتش گرفتن آن با توجه به علایم ظاهری دستگاه قوت گرفت. پس از انتقال دستگاه به محیط بیرون جالب اینجاست که باتری آتش نگرفت. حتی پس از وارد کردن کاتر به داخل آن هیچ اتفاقی نیفتاد. عموما در چنین شرایطی باید شاهد آتش گرفتن باتری و حتی انفجار آن باشیم که هیچ موردی دیده نشد. این یک خبر خیلی خوب برای طرفداران و کسانی که این دستگاه را پیش خرید کرده اند است. البته مسلما این موضوع باید بیشتر بررسی شود که سامسونگ در ساخت باتری های گلکسی اس ۸ چه تدبیری اندیشیده است که حتی با وجود ورود کاتر به باتری هیچ اتفاقی نیفتاد.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

واقعا . خوب کار کرده رو باتریش

MOAZEZ

خوب کار نکرده دست سونی و موراتا درد نکنه

mega08

سونی ی پوششی بیش نیست اگثر باتریاش مربوط ب خود samsun sdi هستش

Saeed Mohammadipouya

سامسونگ اگر بلد بود باتری بزنه قضیه انفجار نوت۷ و گوشیای قبلیش پیش نمیومد دس به دامن سونی نمیشد

Yas

خواست نشون بده که انفجار نوت٧ دیگه تکرار نمیشه و خیال کاربراش و مطمئن کرد

BENI.chalton

وقتی کارشناسان میگن بهترین گوشی تاریخ موبایل اس ۸ سامسونگ هست بی راه نمیگن،این نشون دهنده یه حرکت جدید تو باتری هست که سامسونگ انجام داده و بهترین کیفیت رو در دنیای تکنولوژی به کار برده.

MOAZEZ

خخخخ کارشناسا؟ کدوما؟ اون ۳۰جایزه mwcکه xzpگرفت نشون دهنده بهترین بودنشه. یه مقایسه کوچک هم نشون میده حداقل در ۱۷مورد xzpبهتره از s8

ss

میدونم داری از حسادت میمیری
راستی به زودی سوتی others از بخش موبایل کنار میمیره مدیر عاملش گفته توان رقابت با سامسونگ واپل رو نداره انونقت امثال تو دارن اراجیف میبافن

Saeed Mohammadipouya

به همین خیال باش

mega08

خوب پروفوسر مگه s8 تو mwc بود ک بخواد جایزه بگیره ! دلیل این که این همه مقاومت در برابر فهمیدنو هنو هیچکس متوجه نشده

Saeed Mohammadipouya

حتما کارشناسای دیسپلی میت که سالی یه گوشی بررسی میکنن همونم بهترین اعلام میکنن از بس اشغاله شرکتا گوشی بش نمیدن چالی

Mohamad1370

بدون هیچ شکی بهترین گوشی جهانه
فروش بالای این گوشی هم بهترین بودن این اسمارت فونو تایید خواهد کرد

MOAZEZ

فروش بالا هیچوقت نشون دهنده بهترین بودن نیست بلکه مشخصات یک گوشی نشون دهنده بهترین بودنشه. تا الانم xzpبهترین مشخصاتو داره در کنار بهترین پشتیبانی که سونی بهش معروفه.

Saeed Mohammadipouya

والا معزز جان الان امار فروش پرایدم بیشتر از هیونداس ولی بهترین هستش؟ اصولا تجربه نشون داده نباید با فنای سامسونگ بحث کرد بیخیال

XzpSony2017

نکنه اینم باید آتیش میگرفت بعد اون همه ضرر نوت ۷

Saeed Mohammadipouya

میبینم که سونی و موراتا به دادش رسیدن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)