حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری دیگر از اپل آیفون ۸ منتشر شد؛ دوربین دوگانه و ظاهری همانند اس ۸ و جی ۶

همانطوری که مطلع هستید گفته می‌شود که اپل قرار است برای امسال که دهمین سالگرد آیفون خواهد بود، دستگاهی بسیار هیجان انگیز را رونمایی کند. برای همین انتظار داریم آیفون بعدی به یکی از مهم‌ترین آرزو‌های ما یعنی حذف کل دکمه هوم و ادغام آن با صفحه نمایش محقق شود. تا کنون یک تصویر از شمای اولیه دستگاه منتشر شده است که اکنون تصویری دیگر درز پیدا کرد. همراه باشید.

تصویر منتشر شده را ببینیم:

همانطوری که شاهد هستید، این تصویر به خوبی تغییراتی را نشان می‌دهد که می‌تواند آیفون بعدی را چند پله قوی‌تر نماید. نکته اول در مورد استفاده از دوربین دوگانه به صورت عمودی و برخلاف افقی شکل آیفون ۷ پلاس است. اگر به یاد داشته باشید گفته بودیم که همیشه یک ویژگی در آیفون ۷ پلاس است که سال بعدش به ایفون اصلی خواهد بود. سال گذشته دوربین دوگانه تصاویر بسیار خوبی را به شما می‌داد و امسال این فناوری قرار است به آیفون ۸ بیاید.

مهم‌ترین و هیجان انگیز ترین تغییر بعدی مربوط به یک دست شدن پنل جلوی دستگاه است. با این حساب می‌توان گفت اندازه صفحه نمایش در نسل بعدی آیفون تغییر اساسی را تجربه می‌کند. چند سالی است منتظر رونمایی از یک آیفون با ادغام سنسور اثرانگشت با پنل جلوی دستگاه هستیم که به نظر می‌رسد آیفون ۸ این ارزو را برآورده خواهد کرد اما …. صبر کنید!

شما هم محل دایره‌ای پشت دستگاه را توجه کردید؟ عه ….. یعنی …. یعنی قرار است سنسور اثرانگشت به پشت دستگاه منتقل شود؟ یا شاید هم این مفهوم دیگری داشته باشد. از تمام وجود امیدواریم که صحبت اولیه ما یعنی ادغام سنسور اثرانگشت با پنل جلوی دستگاه به واقعیت تبدیل شود نه جا به جایی آن به پشت دستگاه زیرا در این صورت هیچ نقطه متمایز کننده‌ای از نظر طراحی میان دستگاه‌های اندرویدی و آیفون نیست شاید حتی بهتر باشد بگوییم یک دستگاه اندرویدی با سیستم‌عامل iOS رونمایی خواهد شد…

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

سنسگر پشت گوشی بد نیست اتفاقا شاید راحت ترم باشه ولی خوب ایراداییم داره،اما اگه مثلا مث پیکسل باشه جاش خوبه.

ایفون هشتم اگه این باشه پشتش خوب نیس ولی جلوش قشنگه

Sajad

اگه این شکلی باشه دیگه اپل تاثیرگذاریش رو بازار رو از دست میده و رسما به یه پیرو تبدیل میشه.

mega08

محل دوربین چقد بد شده . خیلی زشتش کرده . ! پنل جلو هم ک s8 ب جز سنسورها. و اگه سنسور اثر انگشتو ب پشت گوشی منتقل کنه خیلی بده. مثه s8 . که دکمه هوم فیزیکو هذف کرده 😐

Saeed Mohammadipouya

بعد مدعی میشید همتون بی سوادید تو که حذف رو مینویسی هذف چند کلاس سواد داری؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....