حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه سرعت گلکسی اس ۸ با الجی جی ۶

الجی جی ۶ آخرین پرچمدار الجی است که یک رقیب جدی برای پرچمدار شرکت هموطن خود یعنی سامسونگ است. گلکسی اس ۸ در تعداد محدودی به بازار رسیده و حالا بازار بررسی و مقایسه ها با دیگر پرچمدارهای مطرح بازار حسابی داغ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا مقایسه سرعت گلکسی اس ۸ با الجی جی ۶ را با هم ببینیم.

الجی جی ۶ از آخرین و قوی ترین چیپست موجود در بازار استفاده نمی کند. چیپست اسنپدراگون ۸۲۱ همان چیپستی است که روز اکثر دستگاه های نیمه دوم سال ۲۰۱۶ قرار گرفته است. یکی از این دستگاه ها پرچمدار قبلی الجی یعنی الجی وی ۲۰ است. سوال اصلی این است که چرا باید با هزینه ای بیشتر، دستگاهی را با چیپست قدیمی خرید؟ هنوز پاسخی منطقی تر از اینکه تمام عملکرد دستگاه لزوما وابسته به چیپست نیست به ذهن ما نمی رسد! به هر حال الجی در جی ۶ یه تغییر طراحی اساسی داشته است. آن ها پا روی آغاز برنامه ساخت موبایل ماژولار گذاشتند و یک موبایل با طراحی ساده اما این بار مقاوم در برابر آب ارایه نمودند.

پیشرفت اصلی را می توان در بخش نمایشگر دید، جایی که نمایشگر ۵٫۷ اینچی آن در بدنه ای با ابعاد الجی جی ۵ که نمایشگر ۵٫۳ اینچی داشت، قرار گرفته است. این بخش هر چند پیشرفت قابل توجهی در کاهش حاشیه نمایشگر داشته اما کیفیت تصاویر در کنار گلکسی اس ۸ خیلی پیشرفت خاصی را نشان نمی دهد، حداقل این نظر اولیه ما از روی این ویدیو است. طبق بررسی اولیه ترنجی از الجی جی ۶ می توانیم بگوییم نمایشگر این دستگاه از نظر کیفیت بسیار نزدیک به الجی وی ۲۰ است.

در ادامه ویدیو مقایسه سرعت الجی جی ۶ با گلکسی اس ۸ را خواهیم دید:

[aparat id=”QbhMr”]

نظر شما چیست؟ این تفاوت ها چقدر برای شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

چیزى فرقشون نیست
تو زندگى روز مره عمرا حسشه

ARMTIN

واقعا تفاوت آنچنان چشم گیر نبود
G6 هم گوشی شایسته ای هست
واقعا همین اسنپدراگون ۸۲۱هم تمام نیاز ها هر فردی برآورده میکنه
اما به فروش G6 شک دارم چون هر کسی با خودش میگه چرا اس ۸ هست برم G6 بخرم؟؟؟؟؟

Big S

ایول اس۸ نابود کرد الجی رو.به کیفیت و رنگ صفحه نمایش سامسونگ دقت کنین محشره.تو برنامه Tender ب عکس دقت کنین.البته تو برنامه های دیگه هم مشخصه

Big S

البته ب نظر من تفاوت سرعت حتی جمعا یک دقیقه هم باشه در حالت طبیعی و بدون مقایسه تو روز مره حس نمیشه ولی خب بازم اس ۸ در کل بهتره(از نظر من)

milad.danesh

سرعت s8 به کنار صفحه نمایشش چه خوبه . خیلی سر تر از g6 هست چه ظاهری چه سخت افزاری

ZOOMMOBILE.IR

سرعتش برا خیلیامون زیاد مهم نیس چون هر دوشون عالی هستن ولی انصافا کیفیت صفحه نمایش اس۸ یچیز دیگس و به تنهایی میتونه دلیل برا برتر بودن اس ۸ باشه

mori1372

ی ماه دیگه اینم مث نت میره هوا خدایش سامسونگو ک گفته بره گوشی بزنه..

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)