حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید اینستاگرام: بروزرسانی برای بخش دایرکت

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، حتما بخوانید، موبایل

امروز اینستاگرام خبری درباره به روزرسانی قسمت دایرکت در اپلیکیشن خود منتشر کرد. این ویژگی برای فرستادن دسته ای از پیام ها به گروه ها یا افراد به کار می‌رود. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد که پست ها را از feed به صورت مسیج به اشتراک بگذارید. با این به روزرسانی مسیج‌های معمولی و همیشگی با مسیج‌های زمان‌دار و حذف شونده ترکیب می‌شود. قبلا عکس ها و فیلم‌هایی که بعد از ۲۴ ساعت ناپدید می‌شدند، در قسمت دایرکت در بخش جدا گانه ای قرار گرفته بودند.

در پنج ماه گذشته، تعداد کاربران اینستاگرام که از قابلیت دایرکت استفاده می‌کردند از ۳۰۰ میلیون به ۳۷۵ میلیون رسیده‌ است. عکس ها و فیلم های مدت دار (چیزی بسیار شبیه اسنپ چت) توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده‌ است .

طبق خبری که امروز منتشر شده، این ها تمام اطلاعاتی است که باید درباره دایرکت به روز رسانی شده اینستاگرام بدانید :

  • می‌توانید به سادگی  با کشیدن به سمت چپ به قسمت دایرکت بروید وبا لمس آیکن آبی دوربین جدید در پایین به قسمت استوری تصویر و ویدئو بروید و یا با لمس آیکن آبی دوربین به گالری بروید. مثل همیشه با کشیدن به سمت راست از قسمت feed شما را مستقیما به قسمت دوربین می‌برد.
  • اگر فلش را لمس کنید می‌توانید آن پست را به صورت تکی به دوستان یا گروه دوستان خود بفرستید.
  • می‌توانید از اینکه چه کسانی پیام شما را دیده‌اند بوسیله نوتیفیکیشن‌های هر موضوع  با خبر شوید.

استوری ها در قسمت پیام های دریافتی کاربر به رنگ آبی مشخص می‌شود. اگر آن را لمس کنید استوری را نشان خواهد داد. اگر بخواهید از استوری های کسی  اسکرین شات بگیرید متاسفانه نوتیفیکیشن آن برای شخص می‌رود!

ورژن به روزرسانی شده اینستاگرام , یعنی ورژن ۱۰٫۱۶ از امروز برای تمام دستگاه های اندرویدی وIOS در دسترس خواهد بود. پس کاربران اینستاگرامی برای دریافت این ورژن  چشم از گوگل پلی یا اپ استور برندارید!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سارا کاویانی