حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا گوگل با الجی همکاری ۸۸۰ میلیون‌دلاری خودش را برای تامین پنل‌های OLED نهایی می‌کند؟

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ال‌جی، گوگل

در چند روز گذشته شایعه‌ای منتشر شد که به نظر می‌رسید گوگل برای نسل بعدی دستگاه‌های پیکسل خود قصد دارد همکاری کاملی با الجی جهت تامین پنل‌های OLED داشته باشد. قرار است پروژه بعدی پیکسل‌ها به عنوان پیکسل ۲ دستگاهی خمیده یا با قابلیت انعطاف باشد که بتواند قدم بسیار بزرگی را در این صنعت پیش ببرد. در ادامه همراه باشید.

این خبر تازه منتشر شده اصلا به صورت رسمی توسط الجی یا گوگل تایید مشده است اما در هر صورت از منابع نزدیک به الجی خبر رسیده است که توافق نهایی بسیار نزدیک شده است. در صحبت‌های قبلی شرکت الجی آمده بود که تولید پنل‌های OLED با قابلیت انعطاف پذیری در امسال افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

ما همانطوری که می‌دانیم الجی در سری نکسوس و سپس پیکسل بیشتر قصد دارد اسمارت‌فون کامل و خوبی را معرفی کند تا این که بخواهد به عنوان یک پرچمدار تکنولوژی وارد این بازار شود. این را از این جهت می‌گوییم که شرکت‌های متفرقه‌ دیگری در تلاش هستند تا با ایجاد یک محصول جدید، خود را به عنوان سردمدار معرفی کنند اما گوگل تا به کنون از نظر ما اینگونه نبوده است ولی اگر صحبت های الجی و شایعه‌های منتشر شده را کنار هم قرار دهیم و بر این باور باشیم که قرار است نسل بعدی پیکسل‌ها دستگاهی با قابلیت “تا شدن” باشد، می‌توان به جرئت گفت مهم ترین دستگاه سال رونمایی خواهد شد.

مسلما در سال جاری سامسونگ هم بیکار نخواهد بود و شاید رونمایی از دستگاه‌هایی به عنوان کانسپت زیاد دور از انتظار نباشد.

نظر شما چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....