حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست خم شدن گلکسی اس ۸+ در مقابل آیفون ۷ پلاس

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

تست خم شدن تستی است که با تولد آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس پا به دنیای فناوری گذاشت. این پرچمدارهای ۲۰۱۴ اپل اولین نسل از آیفون های ۴.۷ و ۵.۵ اینچی بودند و جز اولین تجربه های ساخت آیفون بزرگ به شمار می روند. بنا به ضعف شاسی آلومینیومی این دو دستگاه شاهد خم شدن این نسل بودیم و جالب اینکه اپل هیچ کاری در جهت رفع این مشکل در دستگاه های یاد شده انجام نداد! حال با ارایه گلکسی اس ۸ و برابر بزرگترش یعنی گلکسی اس ۸+ بازار تست های مختلف حسابی داغ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به تست خم شدن گلکسی اس ۸+ در مقابل آیفون ۷ پلاس!

[aparat id=”4p70d”]

این دستگاه ها در تست سقوط گلکسی اس ۸+ که در ترنجی دیدیم آسیب دیده اند. نمی توان ۱۰۰٪ به این تست اعتماد کرد چرا که هر دو دستگاه آسیب هایی دیده اند که در مقاومت آن ها در برابر خم شدن می تواند تاثیر بگذارد. نمایشگر آیفون ۷ پلاس از شاسی بیرون آمده و شیشه پشت گلکسی اس ۸+ نیز شکسته است. به هر حال این تست روی همین دستگاه انجام شده است و نتیجه را دیدیم.

با توجه به شرایط می توان گفت گلکسی اس ۸+ مقاومت بهتری از خود نشان داده است. یک مورد دیگر که می تواند در این ویدیو باعث اطمینان خاطر کاربران سامسونگ شود، عدم رخ دادن اتفاق خاصی برای باتری (!) این دستگاه آن هم تست این مقدار فشار و شرایط نامساعد است!

نظر شما چیست؟ تست خم شدن چقدر برای شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad.danesh

فعلا که توی تست ها عملکرد خوبی داشته s8 ولی من منتظر تست dxo هستم و برسی تخصصی ترنجی

mega08

تو dxo فک نکنم امتیاز بالایی بگیره در حد همون s7 شاید ۱نمره بالا تر

Yas

S8فوق العاده محکمه ???

mega08

یا خدا عالی بود. هر چقد s7 ضعیف بود . این تمامو کمال جبران کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)