حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت ۸ احتمالاً شبیه به یک گلکسی S8 بزرگ‌تر خواهد بود

اوایل سال بود که سامسونگ اعلام کرد بعد از اتفاقات نوت ۷، در سال جاری میلادی یک محصول امن‌تر و نوآورانه‌تر از سری نوت را روانه‌ی بازار خواهد کرد. طبیعتاً این محصول گلکسی نوت ۸ خواهد بود که انتظار می‌رود حدوداً در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شود.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

امروز نیز یک عکس که ادعا شده گلکسی نوت ۸ را نشان می‌دهد در اینترنت منتشر شده؛ دستگاهی که در این تصویر نمایش داده می‌شود از لحاظ ظاهری کاملاً شبیه به گلکسی S8 می باشد، هرچند که این تصویر مشکلاتی نیز دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

 

پیش از هر چیز همان‌طور که در این تصاویر می‌بینید هیچ سنسوری در گوشه‌ی سمت چپ بالای نمایشگر این گوشی به چشم نمی‌خورد، حتی خبری از سنسور مادون قرمز، که برای اسکنر عنبیه چشم نیز ضرورت دارد، نیست. هرچند که در گوشه‌ی سمت راست بالای این دستگاه اسکنر عنبیه چشم قرار گرفته است؛ درست شبیه به همان طراحی که در گلکسی S8 و S8+ بکار رفته است.

علاوه بر این با بیشتر کردن نور تصویر و دقت بیشتر می‌توان چند لکه و سایه در سمت چپ این تصویر پیدا کرد که احتمالاً از دست‌کاری شدن آن حکایت دارند.

اشکال سوم، قلم S Pen که در کنار این محصول قرار داده شده درست شبیه به قلم گلکسی نوت ۷ بوده و تا همین‌جای کار هم با اطمینان می‌توان گفت که این عکس گلکسی نوت ۸ را نشان نمی‌دهد بلکه تصویری فتوشاپ شده از گلکسی S8 در کنار یک S Pen قدیمی است.

حتی با فرض جعلی بودن این تصویر نیز می‌توان حدس زد که گلکسی نوت ۸ ظاهری بسیار شبیه به دو پرچم‌دار تازه‌نفس سامسونگ یعنی گلکسی S8 و S8+ خواهد داشت و نمایشگر بی‌نهایت (Infinity Display) نیز در آن بکار گرفته خواهد شد؛ ضمناً تصویر شماتیکی که ماه گذشته از نوت ۸ منتشر شده نیز همین موضوع را تأیید می‌کند. به‌علاوه در همان تصویر شماتیک یک اسپیکر مشبک در لبه پایینی محصول به چشم می‌خورد که نه در گلکسی S8 وجود دارد و نه در تصویری که امروز مدعی نمایش نوت ۸ شده است.

بر اساس شایعات گلکسی نوت ۸ یک نمایشگر ۶٫۴ اینچی با رزولوشن ۴K خواهد داشت و احتمالاً با ۶ گیگابایت رم آماده فروش می‌شود؛ علاوه بر این‌ها ممکن است نسل جدید پردازنده‌ی اگزینوس یا اسنپدراگون نیز در این دستگاه بکار گرفته شود.

اکنون نوبت شماست که به ما بگویید چه انتظاراتی از سامسونگ گلکسی نوت ۸ دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

اینکه مشخصه همون s8+ با کمی دستکاری ناشیانه
باید باتری بزرگتر در حد ۳۸۰۰ تا ۴۰۰۰ داشته باشه .چون صفحه نمایش ۴k داره
قابلیت های جدید spen
سنسور اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش.
یکم تغییر ظاهر. و نسخه ی فلت هم تولید کنه

Yas

بنظر نمیاد سامسونگ امسال نمایشگر۴کى رو ب گوشیهاش بیاره

Mohamad

اصلا با صفحه نمایش ۴kموافق نیستم چون همین ۲k به نظرم کاملا برا موبایل کافیه چیز دیگه ای هم که از نوت۸ انتظار دارم باطریه بزرگتره چون صفحه خیلی بزرگ شده اما باطری کوچک مونده واینکه اثرانگشت بیاد زیر صفحه وکلید هوم باقیه چیزایی که تو اس ۸ هست وبه نوت خواهد رفت حرف نداره تا حدودی کامله فقط همین اثرانگشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش