حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به نظر می‌رسد سامسونگ از تولید دوربین دیجیتال دست کشیده است!

در سال ۲۰۱۵ شایعاتی در مورد اینکه سامسونگ دیگر دوربین دیجیتال تولید نخواهد کرد و می‌خواهد از بازار دوربین های دیجیتال بیرون بیاید شنیدیم اما چندی بعد کمپانی این شایعات را تکذیب کرد،. حال به تازگی یکی از سرمایه گذار‌های این کمپانی خلاف این حرف را میگوید. با ترنجی همراه باشید…

بنا به گذارش این سرمایه گذار یکی از اعضاء رسمی این کمپانی، به شرط محفوظ ماندن نامش، اینطور سخن گفته است که “ما دیگر دوربین‌های دیجیتال تولید نمیکنیم. اما یک نوع جدید از محصولات دوربین را برای ادامه کسب و کار خلق خواهیم کرد.” به نظر می‌رسد سامسونگ واقعا دوربین‌های دیجیتال تولید نخواهد کرد اما برنامه‌ای برای “محصولات دوربین” (که دقیقا نمی‌دانیم چیست) دارد.

در حالی که سامسونگ در گذشته این خبر که “دیگر دوربین تولید نخواهد کرد” را تکذیب کرد اما مدرک هایی وجود دارد که اثبات می‌کند سامسونگ از تولید دوربین‌های دیجیتال، یا حداقل این صف فعلی دوربین‌ها، دست کشیده است. این را از چندین دوربین سامسونگ که تولید آن‌ها متوقف شد و یا از بازار ها جمع‌آوری شد می‌توان فهمید. این سرمایه گذار از یک منبع ناشناس نقل قول می‌کند‌ “سامسونگ در برابر برند‌های بزرگی مثل Canon  و  Nikon  که بیش از ۱۰۰ سال سابقه در صنعت تولید دوربین‌های دیجیتال دارند، چاره‌ای جز ترک کردن میدان ندارد.” با وجود اینکه سامسونگ چند وقتی هست که دوربین دیجیتال جدیدی وارد بازار نکرده است تعجب نمی‌کنیم که این گزارش درست باشد.

نظر شما در این مورد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

کار خوبی کرده . بیشتر تمرکزشو بزاره رو دوربین گوشی بهتره . تا دوربین دیجیتال و dslr .چون واقعا جلو کانن و نیکون کم میاره

MOAZEZ

تا وقتی سونی و نیکون و کنون هستن جا برای این بچه مچه ها نیست. سامسونگ باید تمام تلاششو بکنه به نحو احسن از هواوی کپی کنه، جوری که لو نره هواوی ازش شکایت کنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سجاد رسولی