حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب نگه‌دارنده ایرپاد (AirPod) اپل یک شارژر بی‌سیم جیبی برای تمامی دستگاه‌ها

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار

سال گذشته اپل هدفون بیسیم خود را به نام ایرپاد برای آیفون معرفی کرد که روزانه به محبوبیت آن افزوده می‌شود چرا که این کوچولوی دوست داشتنی تنها با ارتباط با آیفون شما کارها را آسان می‌کند. قاب نگه دارنده براق آن با اینکه کمی جاگیر است اما می‌تواند در مواقع مواجه شدن با پیام کمبود شارژ، یاری رسان شما باشد.


اما اکنون با انتشار جدیدترین اسناد ثبت اختراع اپل، نشان از آن دارد که این شرکت در نظر دارد تا ایرپاد‌ها بیش از این مفید واقع شوند و این را می‌توان با توجه به مرکز قاب نگه دارنده آن متوجه شد. این گونه عملکرد را از طرح‌های مفهومی اپل که به تازگی منتشر شده‌اند می‌توان دریافت. در این تصاویر نقاط قابل توجهی در طراحی پرسپکتیور قاب ایرپادها به عنوان شارژر وایرلس در نظر گرفته شده است که می‌تواند برای دستگاه‌های دیگر اپل نظیر ساعت هوشمند اپل مورد استفاده قرار بگیرد.

ساعت اپل اکنون از مکانیزم شارژ بیسیم مغناطیسی بهره می‌برد و خبرها حاکی از آن است که با معرفی آیفون بعدی این ویژگی درون گوشی‌های اپل گنجانده خواهد شد و این پتنت می‌افزاید که این قاب‌ها بیش از پیش برای استفاده‌ محصولات اپل مورد توجه واقع خواهند شد. همچنین این پتنت‌ها قاب ضد آب را هم به نمایش می‌گذارد. اما باید دید که این پتنت‌ها به تولید انبوه خواهند رسید یا همانند سایر دیگر به بایگانی خواهند رفت.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی