حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ توسعه گلکسی اس ۹ را شروع کرد؛ اطلاعات بیشتر در مورد گلکسی نوت ۸ منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | Android، سامسونگ

بنا به گزارشی از کره، سامسونگ شروع به کار کردن روی پرچمدار سال ۲۰۱۸ خود یعنی گلکسی اس ۹  کرده است. معمولا برای گوشی‌های سال آینده آنقدر زود شروع به کار نمی‌کنند. در حالی که سامسونگ کم‌تر از دو هفته پیش از پرچمدار جدید خود، گلکسی اس۸ و اس۸+ رونمایی کرد و هیچکدام تا ۲۱ آوریل عرضه نخواهند شد. بنا به گفته‌ یک منبع که اسم آن ذیل نشده است ” سامسونگ شش ماه از برنامه خود جلوتر است در حالی که شروع به کار کردن روی نمایشگر گوشی گلکسی اس ۹ کرده است” با ترنجی همراه شوید…

این گزارش اضافه کرده است که شروع زود هنگام طراحی گلکسی اس ۹ مربوط به سازنده‌ها‌ی جدید و فرآیند کنترل کیفیت پیشرفته آن است تا اتفاقی که برای گلکسی نوت ۷ افتاد دیگر رخ ندهد. مشکلات مربوط به باتری باعث چندین انفجار شد و سامسونگ را مجبور به جمع‌آوری نوت ۷ از تمامی فروشگاه‌ها کرد اما ظاهرا یک مدل بازسازی شده از این فبلت در آسیا به فروش خواهد رفت.

سامسونگ علاوه بر گلکسی اس ۹ بر روی فبلت بعدی خود یعنی گلکسی نوت ۸ با اسم مستعار “Great” کار می‌کند. ویژگی‌هایی که در مورد این گوشی به صورت شایعه به گوش می‌رسد از این قرار است که گلکسی نوت ۸ فبلتی با صفحه نمایشگر ۶٫۳۲ اینچی، حسگر اثر انگشت در جلوی گوشی و زیر نمایشگر و دکمه Home  مجازی است. حسگر اثر انگشت سامسونگ گلکسی اس ۸ و اس ۸+ هر دو در پشت گوشی و در کار لنز دوربین قرار دارد که محل زیاد خوبی برای حسگر اثر انگشت نیست زیرا کاربران ممنکن است هنگامی که می‌خواهند قفل گوشی را باز کنند به طور ناخواسته لنز دوربین را لمس کنند و باعث لک اشدن لنز شوند. اگر این گزارش درست باشد، سامسونگ شکایت کاربران را شنیده و به موقع به فکر عوض کردن مکان حسگر اثر انگشت در گوشی گلکسی نوت ۸، که همین امسال از آن رونمایی خواهد کرده، افتاده است.

به بنظر شما شروع ساخت زودهنگام  گلکسی اس ۹ چه دلیلی میتواند داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BENI.chalton

فعلا بهترین گوشی موبایل اس هشت هست تا پرچمدار بعدی سامسونگ معرفی بشه ببینیم چی تو چنته داره

Yas

دلیل این جلو بودن جمع اورى نوت٧شد و تمرکز روى اس٨

destroy

به دلیل کمبود زمان ، سامسونگ موفق نشد حسگر اثر انگشت رو در زیر نمایشگر قرار بده و از طرفی دیگه در خبر ها امده که سامسونگ قرار بوده در گلکسی ۸ از دوربین دوگانه استفاده که ولی به دلایلی موفق به این کار نمیشه…خب از این قضایا میشه راحت فهمید که چرا سامسونگ اینقدر سریع و زود ساخت گلکسی ۹ رو آغاز کرده چون نمیخواد برای گلکسی ۹ با کمبود وقت مواجه بشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سجاد رسولی