حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه بازسازی شده (Refurbish) از گلکسی نوت ۷ با باتری ۳۲۰۰mAh در تصاویری نمایان شد

نوشته

7 سال قبل | 11 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

به احتمال زیاد در جریان هستید که گلکسی نوت ۷ پس از یک شکست بسیار سنگین برای سامسونگ قرار است با پسوند R تحت عنوان refurbished یا همان بازسازی شده (مرمت شده) وارد بازار شود. سامسونگ برای نوت ۷ یک بار درخواست ارسال به شرکت را فرستاد اما باز هم دچار مشکل شد و این دفعه را می‌توان عرضه سومین بار از گلکسی نوت ۷ در بازار دانست. در ادامه همراه باشید.

سامسونگ این را تایید کرد که مشکل گلکسی نوت ۷ از باتری بوده و باعث بروز مشکل شده است . از این رو، ما نوت ۷ را یکی از بهترین دستگاه‌های ممکن در بازار می‌دانستیم و انتظار داشتیم فروش بسیار خوبی را تجربه کند که موفق نشد، پس در نظر داشته باشید اگر یک نسخه بدون ایراد از آن معرفی و وارد بازار شود، می‌تواند تا حد قابل توجهی انتظار مخاطبش را برآورده کند.

سامسونگ در نوت ۷ از یک فناوری تازه‌ای در باتری استفاده کرد که دچار مشکل شد و در نسخه بازساری شده شاهد هستیم که باتری دستگاه به جای ۳۵۰۰mAh به ۳۲۰۰mAh کاهش یافته است که به نظر می‌رسد کفایت کند و مشکلی ایجاد نکند!

تصاویر منتشر شده را ببینیم:

می‌خواهید مشخصات گلکسی نوت ۷ را یک بار دیگر با هم مرور کنیم؟ با یک دستگاه ۵.۷ اینچی رو به رو بودیم که قدرت خودش را از Exynos 8890 یا Snapdragon 820 تامین کرده بود. ۴ گیگابایت رم، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با  f/1.7 همراه با OIS و اندروید ۶ به صورت پیش‌فرض از جمله ویژگی‌های اصل آن به شمار می‌رود.

هنوز معلوم نیست Samsung Galaxy Note 7R با چه قیمتی و به چه صورتی وارد بازار می‌شود اما انتظار داریم تعداد قابل توجهی را به فروش برساند. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MOAZEZ

بنجل ساز بزرگ چه کرده. اسمشو خودشو بعنوان بزرگترسن بنجل ساز تاریخ ثبت کرد با این نارنجکش. هیچکس به پای این شرکت نمیرسه تو بنجل سازی. تنها چاره سامسونگ برای s8همون دست به دامن شدن به سونی بود که اتفاقا کار عقلانی بود.

milad.danesh

??????

lili2015

xz permium باید بیاد با نوت ۷ رقابت کنه،خخخخخخ،چون در حد اس ۸ نیست،همون با اس ۷ ها و نوت ۷ مقایسه بشه،بهتره،چون تو کم اوردن رکورداره

MOAZEZ

عاقلان دانند. انشاءالله نوت‌۸ دیگه با xzpرقابت میکنه تا انقدر سامسونگ عقب نیفته. البته اگه شانس بیاره منفجر نشه

ss

فقط همینو بت بگم که نوت۷ با همون مشکل دو برابر سونی فزوخته یعنی گوشی مرجوعی سامسونگ ارزش از سونی بیشتر و مردم بیشتر دوست دارن حالا بسوز خخخخخخخ

MOAZEZ

خخخخ. باشه تو خوبی مثل اینکه یادت رفته XZ پرفروش ترین پرچمدار نیمه دوم ۲۰۱۶ شد. توهماتی دارید برای خودتون.

Note_kayhan

توجه کردید اگه کارکنان خود سونی و حتی سامسونگ و اپل ک بزرگان علم و آی تی هستن افرادی مثل شما رو ببین با این وضع کامنت دادن و طرفداری خندشون میگیره؟؟

mostafapanahi

کاش خندشون میگرفت
سر به بیابون میذارن

mega08

والا .
اون معزز که رد داده مغزش . انگار جد اندر جد صاحب کمپانی سونین و جنگ قدیمی شدیدی با خانواده ی کمپانی سامسونگ داره. با از اون رد داده تر اونایین که جواب این ترول خانو میدن .
من فاز این معززو نفهمیدم . از سامسونگ بدش میاد . ولی ی سره سرش تو خبرای سامسونگه !!

wisdom

جوابشو ندید و بهش توجه نکنید
به احتمال زیاد بازاریاب سونیه (البته بدون مواجب) ، خب هرکس یه شغلی رو انتخاب میکنه ایشون هم شغلشون اینه
براشون آرزوی موفقیت و سلامت عقلانی دارم 🙂

mega08

اگه قیمت پایین بده ارزش داره حداکثر هم قیمت الان s7. وعلا الان s8 هس و چند وقت دیگه note8.
باید فروششو تو چندتا بازار محدود کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....