حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

راهنمای خرید بهترین تبلت‌ها در بهار ۲۰۱۷

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، تبلت، سامسونگ، گوگل، لنوو، هواوی

در سال های گذشته این کاملا واضح بوده است که تبلت‌هایی که مردم خریداری می‌‌کنند کم تر از آنچه تولیدکنندگان فکر می‌کنند است و هنگامی که مردم تبلتی میخرند معمولا تا دو سال و یا حتی بیشتر آن را عوض نمی‌کنند. مانند لپ‌تاپ‌ها، تبلت ها هم عمر بیشتری دارند و چرخه ارتقاء آن ها طولانی‌تر است و این به تولیدکنندگان درس‌های مهمی داده است؛ به آنان درس داده است که مردم واقعا از یک تبلت چه انتظار‌هایی دارند و باعث تحول بزرگی در ساخت این دستگاه‌ها شده است. خب چه تبلت‌هایی در سال ۲۰۱۷ میتوانند انتخاب خوبی برای خرید باشند و ارزش دارند که پولتان را برای آن‌ها خرج کنید؟ با ترنجی همراه باشید.

۱: “Apple iPad Pro 12.9″ | 9.7

قیمت: شروع از ۶۰۰$ | ۸۰۰$

آیپد پرو بدون شک یکی از بهترین تبلت‌های اپل است که در ۲ اندازه عرضه می‌شود : مدل بزرگتر “۱۲٫۹” ، بیشتر برای کسانی که به‌وسیله تبلت‌هایشان رسم و طراحی انجام می‌دهند مناسب است ، و مدل کوچکتر “۹٫۷” که برای حمل و نقل بسیار آسان‌تر می‌باشد. هردو مدل ، قلم هوشمند اپل را پشتیبانی می‌کنند که یک قلم جداگانه برای خریداری است و این اجازه را به شما می‌دهد تا با دقت و ظرافت طراحی کنید. آیپد پرو، دارای باتری بسیار قدرتمند بوده، زمینه بهترین خلاقیت‌ها را فراهم میکند و به شما این امکان را می‌دهد تا دستاوردهای خود را به گونه ای بسیار ساده و لذت‌بخش به شکل دیجیتال درآورید.

۲: Surface Pro 4

قیمت: شروع از ۸۰۰$
دومین گزینه در لیست سرفیس پرو ۴ مایکروسافت است. قیمت این تبلت‌ها از ۸۰۰$ برای مدل پایه شروع میشود که این مدل دارای ۱۲۸ گیگ حافظه و چیپ Core M3 است. اما اگر شما بهره‌وی واقعی را انتظار دارید پیشنهاد ما مدل ۵ هسته‌‌ای (Core i5) با ۴ گیگ رم و قلم مخصوص سرفیس است، قیمت این مدل ۱۰۰۰$ است. مزیت بزرگ سرفیس ۴ پرو، ویندوز ۱۰ است که به طور کامل و به همراه نرم‌افزارهای کاربردی آن اجرا می‌شود.

۳: (۲۰۱۷) Apple iPad 

قیمت: شروع از ۳۳۰$
اپل آیپد ۹٫۷ اینچی جدیدی را در مارس ۲۰۱۷ معرفی کرد. این آیپد ۹٫۷ اینچی (۲۰۱۷) از بسیاری از جهات شبیه آیپد ایر ۱ (iPad Air 1) است. این آیپد برخلاف آیپد پرو برای طراحی کاربردی نیست (از قلم اپل نیز پشتیبانی نمی‌کند) اما تبلت بسیار خوبی برای افراد عادی است که می‌خواهند از وب‌گردی و تماشای عکس و فیلم لذت ببرند. با این قیمت مناسب، آیپد جدید اپل، نمایشگر زیبا و باتری خوب و صدای قوی را ارایه داده است.

۴: Samsumg Galaxy tab S3

قیمت: شروع از ۶۰۰$
گلکسی تب اس ۳ یکی از جدید ترین تبلت‌هایی است که پا به دنیای اندروید گذاشته است. این تبلت از قلم سامسونگ اس پن پشتیبانی می‌کند که به طور کامل از نو طراحی شده است و ارگونومی بسیار خوبی دارد. گلکسی تب اس ۳ با صفحه ۹٫۷ اینچی و رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۰۵۸ پیکسل تبلتی عالی برای نگاه کردن محتوا و کار کردن با آن است و دارای اندروید ۷٫۰ با پردازنده Snapdragon 820 است.
 

۵: Google Pixle C

قیمت: شروع از ۶۰۰$
 پیکسل سی یک تبلت اندرویدی ساخت گوگل است. همانطور که از یک دستگاه گوگلی انتظار می‌رود این تبلت بسیار سریع و روان بوده و شما را منتظر نخواهد گداشت. اگر شما تبلتی می‌خواهید که جایگزین لپ‌تاپ شود این تبلت با کیبورد مفناطیسی زیبا خود میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
 

۶: Lenovo Yoga Book

قیمت: شروع از:۵۳۰$
لنوو چندی پیش از تبلت خارق‌العاده خود با ویژگی‌های جالب رونمایی کرد. تبلتی بسیار باریک و زیبا. یوگا بوک مجهز به یک صفحه‌کلید خلاقانه است که به عنوال یک صفحه برای نوشتن با قلم نیز استفاده میشود که به صورت خودکار نوشته هایی که با قلم هوشمند می‌نویسید را به نوشته‌های دیجیتالی تبدیل کرده و آنها را ذخیره می‌کند. این ایده بسیار جالب است اما ممکن است آنقدر که تصور می‌کنید در استفاده روزمره کارایی نداشته باشد. اگر شما یک دانش‌آموز هستید و واقعا طراحی‌های نازک و جالب را می‌پسندید، یوگا بوک یک گزینه بسیار عالی برای شما خواهد بود.
 

۷: Huawei MediaPad M3      

قیمت: شروع از ۳۰۰$
هوآوی مدیا پد ام ۳ دارای ساختار محکم با بدنه‌ای از فلز نازک است که با قیمتی مقرون به صرفه عرضه شده است. مزیت این تبلت رابط کاربری بسیار سریع و آسان برای استفاده بوده که حس خوبی به کاربر منتقل می‌کند. ویژگی‌های این تبلت خیلی زیاد نیست اما با توجه به قیمت کم آن که خود یکی از مهمترین و بهترین مزیت‌هاست می‌تواند جوابگو نیاز‌های شما باشد.

۸:  Amazon Fire HD 8

قیمت: ۷۰$
آخرین مورد در این لیست تبلت آمازون فایر اچ دی است. این تبلت با قیمت ۷۰$ قطعا مقرون به صرفه ترین تبلت این لیست می‌باشد و برای خواندن و تایپ کردن بسیار عالی است. درست است این تبلت کارایی تبلت‌های دیگر را ندارد اما با توجه به قیمت بسیار مناسب آن گزینه مناسبی برای کار های معمولی و روزمره است.
شما کدام یک از تبلت‌های بالا را ترجیح می‌دهید؟
اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

تب اس٣

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سجاد رسولی