حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت ۵ بروزرسانی آخرین نسخه اندروید را دریافت خواهد کرد

نوشته

7 سال قبل | 6 دیدگاه | Android، اخبار، سامسونگ، گوگل

سامسونگ سخت در تلاش است تا نشان دهد علاوه بر فروشنده خوب بلکه یک پشتیبان خوب و بهتر از رقبا برای بروز رسانی دستگاه های خود است.

اکنون در ایالات متحده صاحبان تلفن هوشمند نوت ۵ می توانند آخرین نسخه اندروید را بر روی دستگاه خود دریافت نمایند. از آنجایی که بروزرسانی جهانی اندروید نوقا برای دو دستگاه S7 و S7 Edge در انتهای مسیر خود قرار دارد بنظر میرسد سامسونگ می خواهد تمرکزش را برای دستگاه های نوت ۵ و اس ۶ بگذارد.

البته باید توجه داشته باشید سامسونگ وعده این بروز رسانی را برای نیمه اول سال داده است. و شما باید برای ارتقا به آخرین نسخه در حدود ۱/۴ گیگابایت مصرف دیتا داشته باشید. فراموش نکنیم این بروز رسانی همراه با بسته امنیتی ماه مارس خواهد بود.

گوگل در حال حاضر بسته امنیتی ماه آپریل را برای دستگاه های نکسوس و پیکسل منتشر ساخته اما هنوز از هیچ شرکت سازنده موبایل های اندرویدی برای انتشار این بسته امنیتی در این میان خبری نیست.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad.danesh

مطلب با دو روز تاخیر اشکال نداره ولی این مطلب مال سه هفته پیش هست من سه هفته میشه گوشیمو به روز کردم

Sajad

آپدیت اندروید ۷ واسه گلکسی نوت ۵ حدود بیست روز هست که ارائه شده. خوشبختانه رام ایران هم جزو اونها هست که از حدود یه هفته پیش بصورت OTA قابل دریافت بود.

iphone king

نمیدونم چرا هروقت اسم این سامسونگ رو میشنوم یاد دستگاه فتوکپی میفتم?

Alibitaraf

داداش داری دیر میزنی، بیش از حد داری دیر میزنی?
من یه ماه پیش رام اندروید ۷٫۰ نوت ۵ رو فلش زدم
ترنجیم ترنجی قدیم…

Sadegh462487

خوشحال شدم گفتم شاید اندروید ۸ رو تو برنامه داره بهش بده

shahrokhsrz6727

باسلام حدود یک هفته پیش بصورت otaاس ۶ اج پلاسم اپدیت شد ولی مصرف باتری بیشتر شده خدا کنه اپدیتهای دیگه هم بیاد شاید مشکل بر طرف بشه و شاید هم ترنجی منظورش اندروید ۷.۱باشه .ممنون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهند پورصادقی