حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ در حال اماده سازی پرچم دار بعدی خود می باشد!

هنوز گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس به صورت رسمی برای پیش خرید ها ارائه نشده است با این حال  خبری از کره جنوبی منتشر شده که احتمالا سامسونگ در حال تلاش برای طراحی و توسعه پرچم دار  ۲۰۱۸ خود است ! با ترنجی همراه باشید

با استناد بر منبع نا مشخص ،Bell فاش کرد که تیمی جدا از کمپانی  از اواخر مارس  مشغول کار بر روی پنل صفحه نمایش گلکسی اس ۹ است. اگر درست باشد به معنای این است که سامسونگ در مقایسه با سال قبل  ۶ ماه جلو تر از برنامه زمان بندی است. این خبر نشان میدهد که سامسونگ  بعد از شکست مفتضحانه نوت ۷ بر فرایند طراحی و تولید نظارت و کنترل بیشتر و شدیدتری خواهد داشت

یکی از این منابع اسرار امیر اعلام کرد:

از اواخر ماه پیش، تیم فنی مربوط به صفحه نمایش،  توسعه کار را با هدف عرضه نمونه های اولیه در اواسط ماه اوریل شروع کرد .. حدودا یک ماه بعد ازارائه صفحه نمایش ،انتظار میرود  این تیم  شروع به  توسعه دیگر بخش های کلیدی – مانند ماژول ها -در فاز های مختلف کنند!

 

از این نظر بسیار زود است که درباره ویژگی ها و خصوصیات پرچم دار بعدی صحبت کنیم اما خبری که افشا شده به دو مدل مختلف اشاره کرده که با پنل صفحه نمایش مورب ۵٫۸ و ۶٫۲ اینچی بسیار شبیه  مدل اس ۸ امسال است!

در این خبر چند شایعه جالب  نیز درباره سامسونگ گلکسی نوت ۸ مطرح شده است ! انتظار میرود نوت بعدی با بزرگترین صفحه نمایشی بیاید که ما در بهترین گوشی های سامسونگ دیده‌ایم ! ظاهرا اندازه  صفحه نمایش ۶٫۳۲ اینچ باشد و انتظار میرود که شناساگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش تعبیه شده باشد؛ چیزی که سامسونگ موفق نشد در گلکسی اس ۸ اجرا کند! شاید از قبل بدانید که مدیران سامسونگ قصد دارند که نوت ۸ را امسال به بازار وارد کنند!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سارا کاویانی