حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سفارش بزرگ اپل به سامسونگ!

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل

همین دیروز ما در باره سامسونگ و خرید ۸٫۹ میلیارد  دلاری برای توسعه  تولید پنل های اولد توضیح دادیم  .امروز خبرگذاری ژاپنی NIKKEI افشا کرد که اکنون اپل به سامسونگ  سفارش ۷۰ میلیون پنل اولد برای سال ۲۰۱۷ داده است. برای اطلاعات بیشتر با ترنجی همراه باشید .

انتظار میرود در دهمین سالگرد رونمایی مدل های ایفون ؛ اپل از مدلی با صفحه نمایش اولد رونمایی کند! در نتیجه اپل انتظار دارد که ؛ حجم عظیمی از ایفون ۸ در یک چهارم تعطیلات  به فروش برود.

 

نکته: عکس زیر مربوط به ایفون ۸ است که توسط ALHasan Husni  طراحی شده است.

 

سال گذشته اپل ۷۸٫۳ میلیون فروش را ثبت کرد. این به این معناست که اپل امسال میتواند رکورد فروش جدیدی برای  ایفون در سه ماهه جدید ثبت کند  !  با توجه به حجم عظیم سفارشات اپل ، سامسونگ امادگی فرستادن ۹۵ میلیون اسکرین اولد به این کمپانی  را دارد .

طبق گفته های David Hsieh :

 سامسونگ یگانه فروشنده صفحه نمایش های اولد به اپل است .

به علاوه تحلیلگر قابل اطمینان شرکت  KGI،   اقای  Ming-Chi Kuo قبلا اشاره کرده بود؛ ۲  ایفون دیگر که امسال رونمایی می شوند اسکرین های ال سی دی خواهند داشت. اما سال بعد طبق گفته های Kuo تمام مدل های اپل از اسکرین های اولد  بهره خواهند برد!

 

 

گزارش Nikkei همچنین نظر قبلی KUO را تایید میکند که گفته بود ایفون ۸ دوربین جلوی انقلابی خواهد داشت. این دوربین تکنولوژی  شناسایی ۳D صورت را خواهد داشت که میتواند هویت فرد را شناسایی کند و قفل گوشی را باز کند ! این منبع همچنین گفت ایفون ۸ برخلاف مدل های ۲۰۱۷ دکمه هوم نخواهد داشت . ما قبلا گفته بودیم که انتظار میرود که این مدل صفحه نمایش  ۵٫۲ اینچی داشته باشد و در کل ۶ اینچ باشد که  احتمالا قسمت های زیرین دارای دکمه های مجازی است و احتمالا تاچ ایدی در ان تعبیه شده است .  ایفون ۸ مطابق گمانه زنی های قبلی که قیمت اپل بالای ۱۰۰۰ دلار پیش بینی شده بود  ارزان نخواهد بود!

Jeff Pu از شرکت  کمک در سرمایه گذاری Yuanta تخمین میزند که اپل فروش ۱۰۰ میلیونی مدل های جدید ایفون را در ۲۰۱۷  ثبت خواهد کرد که ۵۵ میلیون از انها با صفحه نمایش اولد ارائه می شوند. دیگر انکه انتظار میرود هر ۳ ایفون ۲۰۱۷ از شارژ وایرلس پشتیبانی خواهند کرد و تاییدیه IP 68 برای عایق مقاومت  اب و خاک را خواهند داشت!

اپل در سپتامبر از محصولات جدید ۲۰۱۷ خود رونمایی خواهد کرد

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ss

تست سرعت اس۸ ( اکسینوس) با G6 هم اومد
https://www.youtube.com/watch?v=cAzFV1RuGU8
ترنجی پوشش بده
اینم با اس۷
https://www.youtube.com/watch?v=X1vk4kNlWEU

mega08

کار بسیار خوبی کرد. تو زمینه ی نمایشگر oled گوشی سامسونگ حرف اولو میزنه

taha

اپل بازم محتاج سامسونگ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سارا کاویانی