حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال‌جی با همکاری Tokujin Yoshioka به نمایشگاه هفته طراحی میلانو با عنوان «حواس آینده» روشنایی بخشید

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها، ال‌جی

هفته طراحی میلانو بزرگترین و معروفترین گردهمایی دنیا برای بزرگداشت هنر طراحی است که امسال با نورپردازی بزرگ ال‌جی بوسیله طراح ژاپنی Tokujin Yoshioka، رنگ تازه‌ای به خود گرفت. این نورپردازی که با عنوان حواس آینده S.F: Senses of the Future))انجام شده است ، در پی نشان دادن رابطه انسان و طبیعت می‌باشد تا فلسفه انسان محور طراحی‌های ال‌جی را به نمایش بگذارد. این نمایشگاه از ۴ تا ۹ آپریل در Superstudio Più شهر میلان برگزار می‌شود.

S.F (حواس آینده) بازدیدکنندگان را به جشنی برای نمایش احساساتشان دعوت می‌کند و بوسیله ترکیبی از فناوری فوق‌پیشرفته ال‌جی و طراحی تجربی فوق‌االعاده Tokujin Yoshioka به آنها نشان می‌دهد آینده چگونه خواهد بود. بخشی از این نمایشگاه به داستان امید به آینده می‌پردازد و این موضوع را از طریق وسایل عادی زندگی روزمره مردم مانند « S.F Chairs:صندلی حواس آینده »  بازگو می کند. اما این صندلی‌ها یک صندلی معمولی نیستند، بلکه از داستان‌های علمی تخیلی الهام گرفته شده‌اند. مجموعه ۱۷ صندلی به گونه‌ای هنرمندانه با نورهای OLED که تنها ۱۵ میلی‌متر ضخامت دارند پوشانده شده‌اند. این صندلی‌ها بخاطر نوردهی هوشمندانه از دو طرف پنل در عین ایستایی ، پویا نیز هستند و جلوه‌ای از زندگی پرسرعت مدرن را به نمایش می‌گذارند. بازدیدکنندگان می‌توانند روی این صندلی‌ها نشسته و همان زمان نسل آینده فناوری صفحه‌نمایش را تجربه کنند.

یکی دیگر از بخش‌های نمایشگاه به اسم دیوار خورشیدی (Wall of the Sun) متشکل از ساختاری به طول ۵ متر و عرض ۱۶ متر است که که  نزدیک به ۳۰ هزار ماژول نوردهی منفرد OLED تشکیل شده است ماژول های نوری خاصی که بسیار با لامپ‌های قدیمی متفاوتند. این دیوار به آرامی امواج نوری ایجاد کرده و بوسیله این پرتوهای نوری حس راحتی و گرما در روزهای افتابی را شبیه‌سازی می‌کند. این دیوار بی‌نظیر، نشان می‌دهد که چگونه  نورپردازی انسان‌محور سبب تغییر فضای اطراف ما در آینده‌ای نچندان دور خواهد شد.

اقای Tokujin Yoshioka  در این رابطه می‌گوید: «این همکاری برای من نه تنها تجربه فوق‌العاده‌ای بود بلکه فرصتی چالش‌برانگیز برای خلق یک اثر هنری برای اولین بار در نوع خود محسوب می‌شد من باور دارم مردم بوسیله ی این نور پردازی عظیم و فناوری پیشرفته ال‌جی می‌توانند به صورت حساس‌تری با طبیعت ارتباط برقرار کنند.

آقای Noh Chang-ho ، رئیس بخش طراحی شرکت ال‌جی می‌گوید:  همکاری با  آقای Tokujin Yoshioka و مشاهده نحوه استفاده از فناوری ال‌جی در ایده‌هایشان، تجربه فوق‌العاده‌ای بود. طراحی ال‌جی مبتنی بر تلاش برای گسترش مرزهای نوآوری و درعین‌حال شناسایی نیازهای مشتریان است. این همکاری فرصتی بی‌همتا برای نشان دادن جلوه‌ای متفاوت از تلاش مداوم ال‌جی برای ساختن زندگی هرچه بهتر است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

چ باحال

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....