حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در گلگسی S8 می‌توانید صفحه مخصوص اپلیکیشن را غیرفعال کنید

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اخبار، سامسونگ، گجت‌های داغ

گلکسی S8 با اندروید ۷ نوقا به بازار عرضه خواهد شد، در نگاه اول رابط کاربری این دستگاه به دیگر محصولات این شرکت که به سیستم‌عامل اندروید نوقا به‌روزرسانی شده‌اند، بسیار شبیه است. اما گلکسی S8 از لحاظ نرم‌افزاری چندان هم دست‌خالی نیست و چند ویژگی جدید را نیز به همراه دارد؛ یکی از این ویژگی‌ها امکان غیرفعال سازی صفحه مخصوص اپلیکیشن یا همان App Drawer می‌باشد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

این ویژگی نرم‌افزاری ابتدا به‌صورت آزمایشی در گلکسی S7 و S7 edge معرفی شد و حالا به‌صورت کامل و نهایی در گلکسی S8 به کار گرفته شده است. با این ویژگی شما می‌توانید که انتخاب کنید تا صفحه اپلیکیشن را داشته باشید و یا آن را حذف کرده و فقط به صفحه‌نمایش اصلی دستگاه اکتفا کنید. با این کار تمام اپلیکیشن‌های گوشی بر روی همین صفحه اصلی گوشی قرار خواهند گرفت و البته شما همچنان امکان افزودن ویجیت‌های دلخواه خود را نیز خواهید داشت.

افرادی که داشتن App drawer را ترجیح می‌دهند نیز در گلکسی S8 دو گزینه پیش روی خود دارند. یکی این که صفحه اپلیکیشن‌ها را داشته باشید اما راه ورود به آن دکمه‌ی نرم‌افزاری Apps نباشد، بلکه درست مانند اندروید نوقا اصلی گوگل با کشیدن انگشت خود به سمت بالا وارد این صفحه شوید؛ دومین گزینه نیز همان فعال کردن دکمه‌ی Apps در رابط کاربری گوشی است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش