حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۷ پلاس در ۱۰ رنگ مختلف! رنگ شما کدام است؟

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، تماشا کنید

چندی پیش اپل از آیفون ۷ و ۷ پلاس پلاس قرمز در دسته محصولات RED خود رونمایی کرد. این محصولات نه صرفا بابت رنگ خود، بلکه بابت حمایت از تحقیقات و درمان بیماری ایدز حریداری می شوند. برخی از کاربران اما فقط رنگ دستگاه برایشان اهمیت دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم چطور می توان آیفون ۷ پلاس را در ۱۰ رنگ و طرح مختلف داشت؟!

[aparat id=”4tAVQ”]

همانطور که می بینید، شما می توانید با استفاده از برچسب های رنگی ارزان آیفون ۷ پلاس خود را با هر رنگ، طرح یا چیدمانی که خواستید داشته باشید. از چیدمان منظور این است که شما می توانید تصمیم بگیرید که لوگوی اپل پشت دستگاه شما دیده شود یا نه؟ این رنگ تا لبه دوربین ها ادامه پیدا کند یا پایین آن بماند و یا اینکه رنگ یکپارچه باشد یا طرح دیگر!

اینکه شما بتوانید تنها با هزینه کردن ۱۰ دلار دستگاه خود را به رنگی که می خواهید اما شرکت آن را ارایه نکرده است دربیاورید، خیلی خوب است. اما در همین حین که احتمالا هیجان زده اید باید بگویم که این برچسب ها دیگر حس آلومینیوم را به شما نخواهند داد! درباره آیفون ۷ پلاس قرمز نیز می توان گفت با این برچسب ها شما به جای آیفون ۷ پلاس قرمز با پنل جلویی سفید (محصول رسمی اپل) می توانید یک آیفون ۷ پلاس قرمز با پنل جلویی مشکی داشته باشید که قطعا زیباتر هم هست اما خب در این بین به بهبود و مبارزه با بیماری ایدز کمکی نکرده اید! خب می توان با ۱۰ دلار یک برچسب خرید و باقی ۷۴۰ دلار را مستقیما به مبارزه با بیماری ایذر کمک کنید! اینطوری نیست؟!

نظر شما چیست؟ آیا مشتری یکی از این برچسب ها خواهید بود؟ شخصا رنگ زرد آن را خیلی می پسندم!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)