حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین تجهیزات جانبی، کیف‌ها، شارژرهای فندکی، هدفون و سایر ملزومات برای گلکسی اس۸\اس۸ پلاس

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

اگر شما تصمیم به خرید گلکسی اس۸ دارید و یا تا کنون آن را خریده‌اید، احتمالا علاقه‌مند به خرید تجهیزات جانبی به منظور محافظت بیشتر واستفاده بهتر از آن هستید. دست شما برای خرید لوازم جانبی برای این تلفن هوشمند بسیار باز است؛ در ادامه تعدادی از لوازم جانبی که ممکن است به آن نیاز پیدا کنید را برای شما معرفی کرده‌ایم. با ما همراه باشید…

۱. کیف‌های VRS Design برای گلکسی اس۸\اس۸ پلاس

VRS Design انتخاب‌های متنوعی از کیف‌های با کیفیت و در اشکال متفاوت در اختیار شما قرار می‌دهد، گزینه‌های زیادی بزای انتخاب وجود دارد؛ کیف‌های باریک وشفاف، که از گوشی شما بدون کم کردن از زیبایی آن محافظت می‌کند، کیف‌های چرمی، کیف های ساده و محکم و انواع و اقسام کیف ها.

 

۲. گلس‌های سخت و محکم

با وجود گوریلا گلس۵ که روی این گوشی قرار دارد بازم احتمال صدمه دیدن یا خش افتادن روی صفحه نمایشگر وجود دارد، وجود گلس احتمال اسیب دیدن صفحه نمایشگر را کاهش میدهد. گلس تنها یک شیشه نازک نیست ، بلکه یک پوشش محافظ برای تمام سظح گوشی است. به این ترتیب محافظ به دور ثابت ومحکم در جای خود قرار میگیرد و صفحه جلوی اس۸ و لبه ی پایینی آن را به ظور کامل میپوشاند.

۳. شارژر های فندکی

این شارژر ها که برق ۱۲ ولت اتومبیل را به ولتاژ ۵ ولت استاندارد USB تبدیل میکنند، کارایی بسیار زیادی دارند. برای همه ی ما پیش آمده است که در داخل ماشین نیاز به شارژر داشته باشیم، این شارژر‌ها به آسانی کار ما را راه می‌اندازند.

۴. حافظه جانبی SDcard

با وجود حافظه داخلی خود گوشی باز هم امکان کم آوردن فضای خالی در تمام گوشی های هوشمند وجود دارد. پس وجود SDcard هم بسیار مهم است.

۵. هدفون های بی‌سیم سامسونگ (Samsung Gear IconX Wireless earphones)

اگر میخواهید یک هدفون بی‌سیم و پیشرفته را به گلکسی اس۸ خود متصل کنید Samsung Gear IconX Wireless earphones میتواند گزینه مناسبی باشد. این هدفون ها ۴ گیگابایت حافظه داخلی وکیفیت صدای بسیار خوبی دارند.

۶. پاوربانک

پاوربانک هم وسیله ی بسیار کارآمدی است و به دلیل سهولت استفاده میتواند گزینه خوبی برای خرید باشد.

۷. (Wireless charging dock) داک های بی‌سبم

اگر شما به زیبایی میز خود اهمیت میدهید، به جای قرار دادن گوشی روی میز میتواند از یک داک بی‌سیم برای گوشی خود بخرید؛ داک های بی‌سیم علاوه بر زیبایی سهولت استفاده را برای کاربران به دنبال دارد و دیگر نیازی به سیم های مزاحم هنگاه شارژ کردن گوشی نیست.

 Samsung Dex .8

که تلفن هوشمند شما را به یک کامپیوتر شخصی تبدیل میکند.

این گجت یک نوع داک است که شما میتوانید با قرار دادن گوشی هوشمند خود روی آن و اتصال آن به مانیتور گوشی خود را تا حدی به یک کامپیوتر شخصی تبدیل کنید.

اگر شما یک گلسی اس۸ یا اس۸ پلاس دارید ویا تصمیم به خرید ان دارید، کدام یک از لوازم جانبی بالا را خواهید خرید؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سجاد رسولی