حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید ۷٫۱٫۲ برای پیکسل سی (Pixel C) رسما ارایه شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، گوگل

پیکسل سی (Pixel C) تبلت بسیار خوب و شایسته گوگل است که طبق معمول دستگاه های گوگلی، این شرکت علاقه خاصی به عرضه مناسب آن ندارد! گویی آن را برای طاقچه اتاقش طراحی کرده است نه برای ویترین مغازه ها! این تبلت جذاب این بار با اندروید ۷٫۱٫۲ به روز شده است که قابلیت های مفیدی به آن اضافه کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به تغییرات پیکسل سی (Pixel C) در اندروید ۷٫۱٫۲ داشته باشیم.

اندروید 7.1.2

اندروید ۷٫۱٫۲ فعلا برای پیکسل سی (Pixel C) ارایه شده است. این آپدیت برای نکسوس ۶ و تبلت نکسوس ۹ اچ تی سی ارایه نخواهد شد. دیگر دستگاه های نکسوسی و پیکسلی این به روزرسانی را به زودی دریافت خواهند کرد. پیکسل سی (Pixel C) در حال حاضر اندروید ۷٫۱٫۲ را به صورت رسمی و OTA دریافت کرده است. حجم این به روزرسانی برابر ۳۴۰٫۱ مگابایت است.

اندروید 7.1.2 برای پیکسل سی

از جمله تغییرات مهم می توان به پیشرفت های صورت گرفته در صفحه برنامه های اخیر اشاره کرد. حال می بینیم که برنامه های به صورت پنجره و ۲*۴ نشان داده می شوند. این رابط کاربری برای نمایشگر بزرگ بسیار منطقی تر از چیزی است که قبلا دیده بودیم.

از این به بعد اندروید خام نسخه ۷٫۱٫۲ در بازه های زمانی مشخص چند ساعته، برنامه های پرمصرف را نشان می دهند و به شما اجازه بستن کامل آن ها را می دهند. در حال حاضر این قابلیت در رابط کاربری Grace UX سامسونگ نهادینه شده است.

همچنین لانچر پیکسل ها به این تبلت خواهد آمد. به علاوه شما می توانید تصویر زمینه زنده را برای تصویر زمینه اصلی و و تصویر زمینه صفحه قفل قرار دهید. اگر تبلت پیکسل سی (Pixel C) دارید، تغییرات بیشتر را به ما و دوستان ترنجی خود بگویید. نظر شما درباره این تغییرات در اندروید ۷٫۱٫۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)