حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اخرین شایعات پیرامون HTC U

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اچ‌تی‌سی، اسمارت‌فون

چند روز پیش رندر های اچ تی سی یو در اینترنت پخش شد. مطابق اطلاعات فاش شده توسط Evan Blass این اسمارتفون قرار است پرچم دار بعدی اچ تی سی باشد . رندر ها نشان دهنده گوشی ای بدون دکمه  و بدون جک ۳٫۵ میلیمتری بودند. در ادامه برای آشنایی بیشتر با HTC U با ترنجی همراه باشید ! 

امروز صبح کمی از مشخصات این گوشی نیز به بیرون درز کرد ؛که اگر درست باشد گوشی با صفحه ۵٫۵ اینچی مجهز به گوریلا گلس ۵ تصاویر را به شما نشان می‌دهد. و رزولوشنی برابر با ۱۴۴۰*۲۵۶۰ دارد.
اگر به زیر پوسته‌ی ان نگاه کنید، باید چیپست ۸۳۵ اسنپ دراگون با cpu هشت هسته‌ای داشته باشد و gpu، ۵۴۰ ادرنو را برای کارهای گرافیکی به کار گیرد. این پرچم دار ۴ یا ۶ گیگ رم و با ۶۴ یا ۱۲۸ گیگ حافظه رونمایی خواهد شد! همگی از یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع ۳٫۰ استفاده می‌کند. اسکنر اتر انگشت در دکمه هوم گوشی تعبیه شده است و با اندروید از پیش نصب شده ۷٫۱ به بازار می‌آید. همان‌طوری که گفتیم هیچ جک ۳٫۵ میلی متری وجود نخواهد داشت ؛ اما به جای آن usb-c و اسپیکر دوگانه (یکی بالا و یکی پایین) قرار داده شده است!

بر اساس چند عکس فاش شده، اچ تی سی یو از تکنولوژی USonic بهره برده است ؛که به کاربران اجازه می‌دهد یک هدفون انالوگ را به پورت usb-c وصل کنند  ،و بر اساس شنوایی و سلیقه خود صدا را شخصی سازی کنند! ویژگی که از آن به عنوان htc sens linke نام برده شده اجازه می‌دهد؛ نوتیفیکیشن ها از گوشی روی پی سی نشان داده شوند. با وارد کردن فشار زیاد یا کم روی سنسور لبه آن دوربین یا گوگل اسیستنت یا دیگر کارها را با می‌توان با یک دست انجام داد.

 

ویژگی دیگر HDR+ است که ؛ این گوشی به کاربران اجازه دیدن تصویر HDR را قبل گرفتن عکس می‌دهد. همچنین با چهار میکروفن، دو تنظیم مختلف برای ضبط صدا در هنگام ضبط ویدئو وجود دارد ، و به صورت پیش فرض صدای ۳D تنظیم شده است. قابلیت دیگر نیز Hi-Res audio که بدون کوچک‌ترین افت کیفیتی صدا را ضبط می‌کند.
مطابق با گفته‌های Blass این گوشی در اواخر این ماه پرده برداری می‌شود و ماه بعد روانه بازار می‌شود!
اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

همه چی خوب ولی اون جک ۳٫۵ میلیمتری و چرا حذف میکنید خوب؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سارا کاویانی