حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه اولیه گلکسی اس ۸ پلاس با دو دوربین دیده شد، راهنمایی برای طراحی گلکسی نوت ۸

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی اس ۸ و گلگسی اس ۸ پلاس هر دو دستگاه هایی هستند که از اکثر جهات پیشرفت های قانع کننده ای را ارایه کرده اند. نمایشگر بسیار کم حاشیه آن ها و طراحی بسیار زیبای این دستگاه ها در نوع خود یک انقلاب به شمار می رود. در بخش دوربین نیز پیشرفت هایی در پردازش تصویر توسط دوربین اصلی و سخت افزار بهتر برای دوربین جلو را شاهد هستیم اما بیاید صادق باشیم، برای بخش دوربین اصلی کم کاری شده است! هر چقدر هم دوربین گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج عالی باشند اما انتظار داشتیم سامسونگ در این نسل نیز بهبودهای خوبی ایجاد کند. حال شایعاتی درباره نسخه های اولیه گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس می شونیم که می توانند جذاب باشند! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

دوربین دوتایی از مواردی است که حداقل برای گلکسی اس ۸ پلاس کاملا انتظار آن را داشتیم. هر چند شایعات این انتظار ما را کم کرده بودند اما برای رقابت مستقیم در بازاری که پرچمدارهایی با دوربین دوتایی در آن در حال پیشتازی هستند، این انتظار از سامسونگ وجود داشت. حال شواهدی بر اینکه سامسونگ نیز در این فکر بوده است منتشر شده که می تواند جذاب باشد.

گلکسی اس 8 پلاس

در تصویر بالا تعدادی از نمونه های پیش تولید گلکسی اس ۸ پلاس را می بینید. دستگاه اولی و دومی از سمت راست همان دستگاهی هستند که در تصویر اصلی مطلب شاهد هستید. به نظر ما اگر گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس با این طراحی عرضه می شدند شاهد فروشی بسیار بسیار بهتر می بودیم. دوربین بخشی است که بسیار از کاربران پس از نمایشگر تمرکز ویژه ای روی آن دارند.

هر چند انتظار نمی رود این طرح اولیه گلکسی اس ۸ پلاس به فراموشی سپرده شود و به نظر ما آن یا شبیه آن را قطعا در گلکسی نوت ۸ (Galaxy Note 8) خواهیم دید اما شاید بهتر بود سامسونگ در صورت آمادگی برای ارایه این طرح، آن را در گلکسی اس ۸ پلاس ارایه می کرد.

نظر شما چیست؟ دوربین بیرون نزده، حسگر اثرانگشتی که در پشت دستگاه نیست و آدرس پنل جلویی را برای قرار گرفتن آن به ما میدهد و جایگاه بهتر حسگر ضربان قلب مواردی بود که با این طرح به گلکسی اس ۸ اضافه می شد. به نظر شما این طرح می تواند در پروژه گلکسی نوت ۸ که به صورت داخلی در سامسونگ به نام “Great” شناخته می شود، اجرایی شود؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

کلا با دوربین دوگانه مخالفم. بجا دوربین دوگانه همین یکییشو بهبود ببخشن

Yas

کاش همین دوربینى که الان هست و یخورده بیشتر روش کار میکردن الان انچنان فرق شاخى با دوربین اس٧اج نداره
یعنى کسى رو شما پیدا نمیکنید که اس٧ش رو بخاطر دوربین با اس٨ عوض کنه!

MOAZEZ

احتمالا تو تستهای انفجار مردود شده که به مرحله انبوه نرسیده

milad.danesh

هرهر کرکر

ss

خوب ریدی بهش
بزار بسوزه
اتفاق سونی از ساسمونگ بشتر میترکه ولی چون تعداد فروش سونی کمتره اصلا رسانه ای نمیشه??????????????

Yas

اس٨پلاس رکورد فروش و میشکنه
کافیه سه ماه از فروشش بگذره تا ثابتشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)