حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بر اساس آزمایش‌های انجام شده، “اپل” صادق‌ترین برند در نشان‌دادن عمر باتری در میان دیگر برندهاست

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل، اخبار

زمانی که صحبت از عمر باتری در میان لپ‌تاپ می‌شود، همه نگاهشان به سمت امار و ارقام بالاتر می‌رود. مسلما این که شما برای خرید یک لپ تاپ می‌رود و بدانید کدام مدل عمر باتری بهتری دارد، بر روی تصمیم‌گیری شما اثر مستقیم خواهد داشت. حالا در نظر بگیرید که گویا برند‌های مختلف برای جذب مشتری بیشتر و یا هر دلیل دیگری آماری که می‌گویند و یا بر روی لپ‌تاپ‌ها نشان داده می‌شود با میزان واقعی تفاوت چشم‌گیری دارد. پس صادق‌ترین برند کدام است؟ در ادامه همراه باشید.

نمودار صادق‌ترین برندها به شرح زیر است:

همانطوری که در تصویر پیداست، برند‌های Acer, Apple, ASUS, Dell, HP, Lenovo و Toshiba مورد بررسی قرار گرفته است. وب سایت which.co.uk نحوه تست را اینگونه انجام داده است: “ما چند نرم افزار مشترک را بین لپ تاپ ها اجرا کردیم و سعی کردیم مدل‌های مرسوم را در نظر بگیریم تا میانگین اعداد نمایش داده شده بر روی لپ‌تاپ هنگام خرید با اعداد به دست امده توسط آزمایش‌ها را مقایسه کنیم. حتی به مرور اینترنت توسط وای‌فای هم رفتیم تا نتایج به صورت کلی باشد.”

در نهایت آمار فوق منتشر شده است که نشان می‌دهد اپل به عنوان صادق‌ترین برند، آمار گفته شده با نتایج تست بیشترین هماهنگی را دارد اما برند‌های دیگر اینگونه نیستند! نظر شما چیست؟

 

 

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

البته اخیرا واسه دوایس های اپل هم صداقت در مورد باتری چندان صدق نمیکنه…

ahmad

چرا مگه چی شده؟فقط باتری ایفون ۶ بعضی موارد مشکل داشت که اگه یادت بتشه اونم با یه اپدیت ۸۰درصدش حل شد

Sajad

احمد جان اینجا اصلا بحث مشکل باتری نیست. موضوع عدم همخوانی میزان شارژدهی دستگاه در شرایط واقعی با مدت زمان اعلام شده کمپانی هاست. همونطور که میدونی اپل هم توی مک بوک ها مدت زمان بیشتری اعلام کرده بود. البته شاید هم توی شرایط خیلی خیلی خاص بشه به اون مدت زمان اعلامی دست پیدا کرد که قطعا خیلی از شرایط استفاده عادی فاصله داره.

نیما

دقیقا برعکس گفتی سجاد عزیز
Consumer Reports سافاری رو در شرایط خاص قرار داده بود ، به طوری که هیچی رو کش نمی کرد و با هر بار رفرش سایت ، همه چی از نو بارگیری میشد.
در این حالت به دلیل وجود یک باگ ، مصرف سافاری خیلی بالا می رفت.
در حالی که در شرایط عادی (که کش فعال هست) آمار عمر باتری با گفته های اپل یکسان بود.
من خودم از محصولات اپل استفاده می کنم و استفاده ی شدید هم دارم ، ولی باتری آخ نگفته توی این چند سال.

Sajad

تا اونجایی که خاطرم هست مشکل باتری بر اساس گلایه کاربران عادی بود. البته منکر کیفیت خوب محصولات اپل نیستم.

Yas

من یک سال تمام آیفون۶اس دارم و با اینکه پیش اومده روزایى که استفادم خیلى سنگین میشه ٣بار میزنم شارژ !! باترى هنوز مثل روز اول هست هم زمان شارژ هم طول عمر…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....