حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازگشت استفاده از کانکتور MagSafe در محصولات اپل توسط یک پتنت جدید!

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار

به گذشته بیشتر فکر کنید. کانکتورهای MagSafe اپل در زمان خودش به خوبی سرتیتر اخبار فناوری شد و جلب توجه زیادی داشت. کانکتورهای MagSafe یکی از بهترین قسمت‌هایی بود که در زمان خودش و در طول مدت زندگی آن بر روی دستگاه های اپل کاملا مورد استفاده قرار گرفت! در ادامه همراه باشید.


کانکتورهای MagSafe بسیار جالب بود. اپل در زمانی که از آنها رونمایی کرد به این نکته اشاره داشت که شما می توانید به راحتی دستگاه را از شارژ خارج کنید و یا به راجتی تمام آن را به شارژر متصل کنید. ما در بیشتر لپ‌تاپ‌های کنونی می‌بینیم یا کانکتور شارژر به سختی وارد میشود یا به سختی جدا می‌شود در صورتی که MagSafe اصلا اینگونه نبود. حال به نظر می‌رسد اپل قصد دارد و استفاده از MagSafe را به محصولات خود بازگرداند.

با توجه به تصویر فوق به خوبی می‌توان دید که MagSafe قرار است به نحوی دیگر باز گردند. بدین صورت شما می‌توانید از شارژر‌های قبلی مک‌بوک خود در دستگاه‌های جدید استفاده کنید. این فرایند توسط یک تبدیل انجام شده است البته به نظر می‌رسد شاید اپل بخواهد با معرفی این تبدیل، قسمت مربوط به شارژ دستگاه‌های مک بوک را از قسمت‌های دیگر کاملا جدا کند! نظر شما چیست؟

 

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....