حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی بازی N.O.V.A. 3 – نبرد برای نجات زمین

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنج‌اپ، معرفی بازی

N.O.V.A. 3 یکی دیگر از شاهکارهای طراحان استودیوی بازی سازی Gameloft است که توانسته جای گزین خوبی برای نسخه دوم این بازی باشد. سبک بازی به صورت اول شخص و اکشن طراحی شده و شما باید نقش فردی را بازی کنید که برای نجات زمین در مناطق مختلف به نبردهای سخت خواهد پرداخت. یکی از پیشرفت‌هایی که نسبت به نسخه دوم بازی می‌توان حس کرد گرافیک بازی است. در ورژن سوم گرافیک به طور چشم گیری ارتقاء یافته تا چشمان را به خود خیره سازد. در بخش داستان باید گفت ادامه‌ای از نسخه دوم بازی را شاهد خواهیم بود که با حوادث و رویدادهای جدید بسیار خوب مچ و متصل شده است. شاید بازی‌های اول شخص زیادی وجود داشته باشد اما هیچ کدام گرافیک و جذابیت نسخه سوم N.O.V.A. را نخواهند داشت. استودیوی معروف Gameloft در چند سال اخیر تمام تلاش خود را کرده است تا با ارائه بازی‌های جذاب و هیجان انگیز خود را در کورس رقابت با دیگر استودیوهای بزرگ دنیا قرار دهد.

[aparat id=”rXN9C”]

مأموریت شما در این بازی از بین بردن دشمنانی است که قصد نابود سازی زمین را دارند. آنها موجودات عجیبی هستند که به نظر از فضا آمده‌اند. مأموریت ها را در محیط‌های مختلفی انجام خواهید داد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. سلاح‌هایی که برای شکار دشمنان در دسترس شما قرار خواهند داد بسیار متنوع بوده و فقط باید برای باز کردن تعداد بیشتری از آنها تلاش کنید. یکی از نکاتی که طراحان به آن دقت کمی کرده‌اند هوش مصنوعی بازی است. تیرهایی که دشمنان به سمت شما پرتاب می‌کنند به اطراف اصابت می‌کند و یکی از آن به شما نمی‌خورد که این مورد زیاد جالب نیست. در کل باید گفت N.O.V.A. 3 یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توان برای مدت‌ها با آن سرگرم بود و گرافیک بالای آن لذت برد. در میان هم سبکان نیز این بازی به خوبی خودنمایی می‌کند و مانند ستاره در حال درخشیدن است.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. مراحل مختلف و جذاب
  2. سلاح های ویژه و قدرتمند
  3. امکان بازی به صورت چند نفره
  4. مکان های متفاوت برای انجام ماموریت ها
  5. ماموریت های چالش برانگیز و هیجان انگیز
  6. گیم پلی و داتسان بسیار عالی
  7. گرافیک منحصر به فرد

بازی N.O.V.A. 3 هم اکنون در iTunes دارای امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ و در پلی استور نیز دارای امتیاز ۴٫۲ از ۵٫۰ نمره است. هم اکنون برای دانلود بازی Nova 3 را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

download-game.gif (740×110)

برای دانلود بازی اندروید و ایفون با لینک مستقیم و کاملا رایگان به وب سایت پارسی گیم مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسی گیم
پارسی گیم، دانلود بازی و محتوای رسانه ای بازی های ویدئویی