حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جدال اسنپدراگون ۸۳۵ و اگزینوس ۸۸۹۵ در باطن گلکسی اس۸، کدامیک قوی‌تر است؟

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، سامسونگ

طبق روال هر ساله سامسونگ، این شرکت پرچمداران خود را در دو نسخه اسنپدراگون و اگزینوس برای بازارهای جهانی مختلف ارسال می‌کند. امسال هم مانند سال‌های گذشته این رسم باقی مانده و طبق اطلاعاتی که در دست داریم قرار است سامسونگ نسخه اسنپدراگون ۸۳۵ گلکسی اس ۸ را تنها برای بازارهای آمریکا و چین و نسخه دارای اگزینوس ۸۸۹۵ را برای دیگر نقاط جهان عرضه کند.

در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینید کدامیک از این دو نسخه توانسته‌اند قوی‌تر ظاهر شوند؟!

حتما می‌دانید که هر چه قدر هم این دو محصول از نظر قدرت با هم اختلاف داشته باشند، اما در حدی نیست که مصرف‌کننده نهایی متوجه تفاوت فاحشی میان این دو شود. اگر به یاد داشته باشید، سال گذشته نسخه اگزینوس ۸۸۹۰ گلکسی اس ۷ اندکی از نسخه حاوی اسنپدراگون ۸۲۰ آن قویتر بود.

امسال طبق بنچمارک‌هایی که از نسخه‌های اولیه گلکسی اس ۸ گرفته شده‌است، نسخه حاوی اگزینوس ۸۸۹۵ توانسته امتیاز ۱۷۴۱۵۵ را در بنچمارک انتوتو کسب کند و در سوی دیگر گلکسی اس ۸ با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ قادر به کسب امتیاز ۱۶۲۱۰۱ شده است.

امتیازی که گلکسی اس ۸ نسخه اگزینوس گرفته بالاتر از هر اسمارت‌فون دیگری است و در رتبه بعد از آن آیفون ۷ پلاس قرار می‌گیرد. در هر صورت هر دو نسخه امتیاز بسیار بالایی را گرفته‌اند و به قطع یقین می‌توان گفت در استفاده روزمره تفاوت خاصی میان این دو نمی‌توان قائل شد.

دیدگاه شما چیست؟ آیا حاضر هستید به دلیل امتیاز بیشتر نسخه اگزینوس گلکسی اس ۸ را تهیه کنید یا معیارهای دیگری را مدنظر دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ss

ایول سامسونگ
ایول اکسینوس
زنده باد اس۸ بهترین گوشی امسال
تست هاس سرعت دیدین که چطور سونی و ال جی و بقیه خوار و ذلیل میشن جلو اکسینوس
سامسونگ با این گوشی سونی others با اون اشغال xzp اجر رو مثل همیشه نابود میکنه ما هم به سونی میخندیم بزار تست سرعت – دوربین – صفحه نمایش بیاد اونوقت میبینم که مثل اس۷ که Xz رو له کرد اس۸ هم Xzp رو له میکنه
زنده باد سامسونگ سونی بنچل اصلا در حد سامسونگ نیست باید با اوپو مقایسه شه خخخخخخخ

Naja

خوار و ذلیل میشن چیه؟!! کلاس چندی عموجان؟

Mohamad

خسته نباشین پس بنجمارک دویست وخورده ای هزار چی شد؟?

mega08

هیچ فرقی چه تو کارای روزمره چه کارای سنگین احساس نمیشه. حتی با اسنپ۸۱۰ هم هیچ چیزی احساس نمیشه . اینا همش ی سری عدده. در عمل چه کایرین ۹۶۰٫ اگزینوس چ اسنپ ۸۲۰-۸۲۱-۸۳۵ . هیچ فرقی برای ی کابر نداره. حداقل تا ۳ سال دیگه.

pey_nik

اسنپ۸۱۰رو خط بکش چون من داشتم(الجی جی فلکس۲) و واقعا یه فاجعه بود چون زود داغ میکرد با کارهای معمولی و باطری با سرعت زیاد خالی میشد

max03

راس میگه محمد،بنچمارک دویست و خورده ای هزار چی شد پس 😐

REZA

اینکه قرار شد دویست هزار و خورده ای باشه.
انداره ایفون شد که.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com