حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی جدید اچ‌تی‌سی با نام HTC U (اوشن) ماه آینده میلادی معرفی می‌شود

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، اخبار، اسمارت‌فون

شرکت اچ تی سی این اواخر اعلام کرده بود که دیگر گوشی ساده ارزان قیمت نخواهد خواست و تمرکز خود را تنها روی گوشی‌های هوشمند رده بالا می‌گذارد.

این در حالی است که این شرکت تاکنون دو گوشی رده بالا در سال ۲۰۱۶ با نام‌های U Ultra و U Play رونمایی کرده است اما تصمیم دارد تا به زودی سومین گوشی هوشمند ردبالای خود را به خانواده خود اضافه کند.

برپایه آن چه در گزارش‌های جدید آمده گوشی‌‌های مجموعه U شرکت اچ تی سی می‌آیند تا جای HTC 10 را بگیرند و نه تنها دارای مشخصات گوشی رده بالا هستند بلکه قابلیت‌های جالب توجهی دارند که از جمله آنها باید به قاب حساس به لمس موسوم به Edge Sense اشاره کرد. این قاب به کاربر اجازه و امکان می‌دهد تا کنترل و تسلط بیشتری بر بخش عملیاتی گوشی خود داشته باشد.

گوشی جدیدی که هم‌اینک شرکت اچی تی سی سعی در عرضه آن دارد از ویژگی‌هایی همچون صفحه نمایش پنج و نیم اینچی Quad HD، پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵، حافظه داخلی تا ۱۲۸ گیگابایتی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی با حسگر Sony IMX362، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با حسگر Sony IMX351 و اندروید نوقای ۷٫۱ با پوسته Sense 9 اچ تی سی برخوردار است.

گفته می‌شود که گوشی HTC U اواسط یا اواخر ماه آوریل رونمایی و در اوایل ماه می در دسترس قرار می‌گیرد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Vahid

باید دید قیمتش چه مقدار هست
آخه دو مدل جدید قیمت بالای دارن و اکثریت مردم بعید بدونم حتی اس ۷ سامسونگ یا سونی xz رو بیخیال شن و برن سراغ این گوشی اچ تی راه سونی میخاد بره و امیدوارم برگرده به دوره موقعیت

REZA

این سری u اومده که گرون باشه!
ولی خوب انگار این گوشی خیلی توپ باشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار