حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۱۰ درصد دارندگان ایفون پرچمدار سامسونگ گلکسی اس ۸ را جایگزین اسمارت‌فون خود می‌کنند

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، سامسونگ

مطابق آمار شرکت بیمه موبایل انگلستان، ۱۰ درصد دارندگان آیفون در بررسی‌ها اظهار کرده‌اند که محصولات شرکت اپل را با سامسونگ گلکسی S8و یا S8+ جایگزین خواهند کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.همچنین نتایج این تحقیق نشان میدهد .۳۶درصد آن‌ها به دلیل مشکلات باتری گلکسی نوت ۷ (Galaxy note 7) سامسونگ از خرید مدل های جدید این شرکت میترسند! و احتمال می‌دهند که مدل های جدید تولید شده مشکلات نسل قبلی خود را به ارث برده باشند! ۳۸ درصد آن‌ها نیز درباره قیمت احتمالا بالای پرچم‌دار جدید سامسونگ نگران‌اند.

نتایج فاش شده از بررسی های  نشان می دهد که؛ ۳۰ درصد از دارندگان LG محصولات این شرکت را با محصولات شرکت سامسونگ نظیر Galaxy s8 یا  Galaxy s8 پلاس جایگزین خواهند کرد (چرا؟ )۷۸ درصد انها به این دلیل که پرچم دار جدید سامسونگ بهتر از پرچم دار ال جی یعنی الی جی جی ۶ (LG G6 ) به نظر می‌اید تصمیم به تعویض آن گرفته اند .۲۷ درصد کاربران اچ تی سی (HTC) نیز پرچم دار جدید شرکت سامسونگ galaxy s8 را ترجیح داده‌اند. ۶۹ درصد این دسته  دلیل مشابه ای را ذکر کرده‌اند.۵۸درصد دارندگان سامسونگ نیز اذعان کرده‌اند که تمایل به ارتقای مدل گوشی خود دارند، اگر چه برای ما مشخص نیست که چه تعدادی از آنها دارنده galaxy s7 یا s7 edge هستند که برای ارتقای دستگاه خود نمی‌توانند صبر کنند.
گری بستون (Gary Beeston) مدیر بازاریابی شرکت insurance2go می گوید :

شرکت اپل برای سال های متوالی بازار اسمارت فون ها را در دست گرفته بود ؛ و در این رقابت سخت به نظر نمی آمد تمایلی برای واگذاری این بازار به سامسونگ و دیگر دستگاه های اندرویدی داشته باشد.به هر حال بیشتر مصرف کننده ها در حال حرکت به سمت خرید و استفاده از دستگاه هایی با مشخصات بهتر، صرفنظر از برند آنها هستند.طی چندین سال گذشته ما شاهد تغییر نسبت بیمه دستگاه های اپل به اندروید هستیم ، این تحقیق نشان میدهد اپل ممکن است برای وفادار نگه داشتن هواداران در رویه کار خود تجدید نظر کند.

پرچم داران ۲۰۱۷ سامسونگ ،گلکسی اس ۸و گلکسی اس ۸ پلاس امروز معرفی می شوند! منتظر خبر های دسته اول مربوط به این دو پرچم دار سامسونگ در ترنجی باشید!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سارا کاویانی