حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Gear 360 جدید ویدئوهای ۴K واقعی ۳۶۰ درجه ضبط می‌کند

سامسونگ در مراسم امروز لوازم جانبی جدید خود را نیز در کنار پرچم‌داران جدیدش معرفی کرد. یکی از این محصولات سامسونگ Gear 360 است که یک دوربین ۳۶۰ درجه با قابلیت ضبط ویدئوهای ۴K است. نسل پیشین این محصول ویدئوهایی با کیفیت نزدیک به ۴K ضبط می‌کرد. این نسل تازه از یک طراحی جدید بهره می‌برد و از نسل پیشین خود نیز به‌وضوح کوچک‌تر است.

سنسور ۸٫۴ مگاپیکسلی با دریچه لنز F/2.2 و لنزهای چشم ماهی شکل می‌تواند ویدئوهای ۴K واقعی ضبط کند. هنگام عکس یا فیلم برداری با این محصول کاربران می‌توانند از افکت‌های مختلف، همچنین ابزارهای ویرایش عکس و فیلترهای گوناگون مختلف نیز بهره ببرند. ویدئوهای ۳۶۰ درجه خود را می‌توانید خیلی راحت به فرمت‌های استاندارد تبدیل کرده تا اشتراک‌گذاری آن‌ها آسان‌تر شود.

دوربین Gear 360 جدید قابلیت به اشتراک‌گذاری آنلاین را نیز دارند و همچنین بعد از همگام‌سازی با گوشی هوشمند یا کامپیوتر خانگی می‌توانید از این دوربین برای اشتراک گذاشتن ویدئوهای زنده مناسب برای پخش در واقعیت مجازی سامسونگ VR نیز بهره ببرید.

این دوربین جدید ۳۶۰ درجه را با دستگاه‌های مختلفی سازگار است که از آن جمله می‌توان به گلکسی S8، S8+، S7، S6، نوت ۵، گلکسی A5 و A7 مدل ۲۰۱۷ اشاره کرد. همچنین با آیفون ۷، آیفون ۶، آیفون SE و کامپیوترهای خانگی ویندوز و مک نیز سازگاری دارد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش