حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با دستیار صوتی bixby سامسونگ بیشتر آشنا شوید

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

امروز سامسونگ در مراسم خود ، اطلاعات بیشتری در خصوص bixby منتشر کرد. لازم به ذکر است که این دستیار هوشمند در ماه اسفند رسما توسط سامسونگ معرفی شده بود.

سامسونگ این دستیار هوشمند را براساس فناوری هوش مصنوعی توسعه داده است و در آن تکنیک‌های متعددی را به کار برده است. bixby تنها در حال حاضر برای گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس در دسترس است و سامسونگ یک دکمه اختصاصی برای آن درنظر گرفته است.

کاربردهای bixby

این دستیار قرار است که نگاه کاربران را به تکنولوژی دستیارهای صوتی عوض کند. این ماشین هوشمند طبق نیازها و علایق کاربر و طبق فناوری‌های خاص خود ، دائما در حال یادگیری است. bixby از انجام دادن بسیاری از دستورات و فرمان‌های شما سربلند بیرون خواهد آمد. برش دادن یک عکس ، اضافه کردن یک فیلتر خاص به تصویر و اشتراک گذاری آن یک از فرامین ساده‌ی پشتیبانی شده توسط bixby است. امکان گفتگو با این دستیار بدون نگاه به نمایشگر نیز فراهم است. امکان برنامه ریزی دقیق ، تنظیم آلارم ، جستجو در اینترنت از دیگر امکانات bixby هوشمند است.

چگونه دستیار را فعال کنیم؟

اولین راه استفاده از این دستیار ، فشار دادن دکمه فیزیکی bixby است. این کلید در سمت چپ گلکسی اس ۸ جاداده شده است. اگر علاقه‌ای به کار ندارید می‌توانید با صدا زدن کلمه bixby توجه همه را به خود جلب کنید. این دستیار اطلاعات جذاب و اخبار روز را نیز در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com