حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی ورژن مشکی جی ۶(LG G6) را در کره‌ جنوبی عرضه خواهد‌‌کرد !

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، ال‌جی، سامسونگ

کمپانی ال جی پرچم‌دار خود ال جی جی ۶ (Lg G6) را هنوز به صورت رسمی در امریکا عرضه نکرده‌است با این وجود این موضوع جلوی عرضه ورژن جدید ان در خانه خود ،کره جنوبی ، را نمی‌گیرد .درادامه با ترنجی همراه باشید.

 ال جی اعلام کرد که گوشی ال جی جی ۶ تمام مشکی را عرضه خواهدکرد که ذارای لبه هایی مشکی است و با نمونه اصلی خود در ظاهر تفاوت زیادی دارد. البته با انتخاب رنگ مشکی گوشی لبه های مشکی نیز خواهد داشت.اگر که گوشی با پشت رنگی را ترجیح میدهید؛اما لبه های مشکی را نیز دوست دارید ،ال جی برای شما نیز این امکان را فراهم کرده است.
طبق شایعه ای سامسونگ گزینه ای مشابه را نیز در گلکسی اس۸ (Galaxy S8) در اختیار کاربران قرار خواهد داد؛اما این شرکت حق انتخاب را از شما میگیرد.این موضوع امتیازی برای شرکت ال جی محسوب می شود.

تا انجایی که ما می‌دانیم ورژن جدید ال جی جی ۶ (LG G6) فقط توسط شرکت KT CORP کره جنوبی فروخته می‌شود؛اگر چه ممکن است پرچم دار ال جی در اینده به امریکا نیز برود.

جدا از این، ال جی خبری منتشر کرده که گویا قرار است به هزار نفر از خریداران گوشی ال جی جی۶  – فقط در کره جنوبی – به صورت رایگان ساعت  LG watch sport بدهد؛ تا با این کار با رقیبان خود رقابت کند. ورژن مشکی پرچم دار ال جی به همان قیمت ورژن اصلی فروخته می‌شود ؛که این موضوع نیز ان را به انتخاب بهتری تبدیل می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سارا کاویانی