حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: ویژگی‌های رابط کاربری UX 6.0 ال‌جی G6

شرکت ال‌جی امروز یک ویدئو منتشر کرده که در آن به ویژگی‌های رابط کاربری جدید این شرکت یعنی UX 6.0 اشاره شده است؛ به‌عنوان مثال با نسبت تصویر تازه‌ی ۱۸:۹ در کنار قابلیت چندپنجره‌ای دو اپلیکیشن هم‌زمان در دو مربع هم‌اندازه اجرا می‌شوند. بر اساس ادعای ال‌جی نمایشگر جدید پرچم‌دار این شرکت به شکل دو مربع کنار هم طراحی شده تا نمایشگری عریض‌تر و با زاویه دید گسترده‌تر را ارائه کند، که ال‌جی آن را ” تمام‌نما ” می‌نامد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

ویژگی دوربین شبکه‌ای در این رابط جدید چهار تصویر یا فیلم را به‌صورت کلاژ در کنار یکدیگر قرار می‌دهد. ویژگی دوربین هماهنگ نیز دو تصویر یا دو ویدئو را به یک تصویر تبدیل می‌کند. حالت پانارومای ۳۶۰ درجه نیز به شما امکان می‌دهد محیط اطراف خود را به‌صورت کامل در دو حالت عمودی و افقی ثبت کنید. عکاسی حالت غذا نیز ایده آل افرادی است که به اشتراک گذاشتن تصاویر غذاهای مختلف علاقه دارند.

دیگر ویژگی که در این ویدئو مورد بررسی قرار گرفته LG Mobile Switch است که به شما امکان می‌دهد فایل‌های خود را به‌صورت بی‌سیم بین دو گوشی جابجا کنید. همچنین ویژگی دکتر هوشمند نیز سخت‌افزار گوشی شما را به‌صورت هوشمند آزمایش می‌کند تا خیال شما بابت عملکرد درست همه‌چیز راحت باشد.

پیش‌فروش ال‌جی G6 توسط اپراتورهای مختلف کشور آمریکا هم‌اکنون آغاز شده و در تاریخ ۳۰ مارس توسط ورایزن وارد بازار خواهد شد، حالا می‌توانید به تماشای این ویدئو بنشینید.

[aparat id=”qsxkh”]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش