حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Huawei P10 نیامده به‌روز شد!

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اخبار، اسمارت‌فون، هواوی

گوشی هوشمند Huawei P10 مدتی است که در برخی از کشورها شروع به پیش فروش شده است اما هنوز به قفسه فروشگاه‌ها نرسیده شرکت سازنده آن برای برطرف‌سازی پاره‌ای از مشکلات دوربین این گوشی به روزرسانی جدید روانه کرده است.

این به روزرسانی به نظر می‌آید در ابتدا برای منطقه اروپا موجود شود و از این رو کسانی که گوشی Huawei P10 به دست‌شان می‌رسد قبل از هر چیز باید قسمت به روزرسانی گوشی خود را بررسی کنند. حجم این به روزرسانی ۲۴۵ مگابایت است و فضای چندانی را اشغال نمی‌کند اما فهرستی از تغییرات اساسی با خود به همراه دارد و ذکر پاره‌ای از آنها شاید ضروری به نظر برسد.

این به روزرسانی می‌آید تا اول از همه مشکل موجود در دوربین را که به راه‌اندازی بخش Google Voice مربوط می‌شود رفع و رجوع کند. همچنین هوآوی با این به روزرسانی مشکل صفحه پیش نمایش دوربین را حل می‌کند چرا که در برخی از موقعیت‌ها نمایش خوب و مناسبی به دست نمی‌داد.

گذشته از مشکلاتی که گفته شد، شرکت هوآوی می‌گوید که این به روزرسانی باید پایداری و اجرای سیستمی گوشی جدید او را بهبود ببخشد به شکلی که این گوشی به مراتب روان‌تر از قبل کار کند. از طرف دیگر، نیازی به گفتن نیست که گوشی Huawei P10 همچنان با اندروید ۷٫۰ نوقا و EMUI 5.1 کار خواهد کرد و در این زمینه کاربران شاهد هیچ تغییراتی نخواهند بود.

همان گونه که انتظار می‌رود از آن جا که این به روزرسانی نقش تعمیر و نگهداری را دارد قاعدتا نباید هیچ یک از اطلاعات شخصی کاربر از درون گوشی حذف شود اما محض احتیاط هم که شده بد نیست کاربر نسخه پشتیبان از اطلاعات گوشی خود تهیه کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار