حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی بازی Call of Duty Heroes – دفاع در برابر حمله

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، ترنج‌اپ، معرفی بازی

یکی از قوی‌ترین بازی‌های ژانر اکشن که سال‌هاست مهمان PC های طرفداران این سبک است، سری بازی های Call of Duty ست. گیم پلی جذاب به همراه داستان مهیج و سرگرم کننده توانسته این محبوبیت را ایجاد کند. هر ساله نسخه‌های جدیدی از این بازی روانه بازار می‌شود که از نسخه‌های پیشین خود بسیار بهتر و بالاتر هستند. گرافیک جذاب و خیره کننده در کنار افکت گذاری‌های زیبا و صداگذاری دل نشین دیگر خصیصه مثبت این سری بازی است که می‌توان به آن اشاره کرد. هر چه به جلو پیش می‌رویم در این سری بازی سلاح‌های بروزتری را مشاهده می‌کنیم که خود نقطه قوتی است. حال پس مدت‌ها استودیوی سازنده به فکر آن افتاده تا در اسمارت فون ها نیز محبوبیتی را کسب و طرفداران سبک اکشن را سرگرم کند. Call of Duty: Heroes نام محصولی است که به تازگی توسط استودیوی بازی سازی Activision Publishing طراحی و منتشر شده است. ورژن و یا روی دیگری از Call of Duty را در این بازی جذاب مشاهده خواهید کرد. شاید بهتر بود Heroes در سبک استراتژیک و اکشن منتشر می‌شد چرا که در مراحل مختلف شما از بالا بر همه چیز تسلط داشته و اداره امور را در دست خواهید داشت. گرافیک بازی بی نظیر بوده و می‌تواند شما را شگفت زده نماید.

[aparat id=”fqjh7″]

شاید با کمی بازی کردن شما نیز متوجه این موضوع شوید که گیم پلی بازی تا حدودی مانند Clash of Clans طراحی شده است. در بازی ۴ رکن جمع کردن منابع، ساخت نیرو و حمله به دیگران، ارتقا پایگاه و دفاع از منابع، حرف اول را می‌زنند پس باید به آنها دقت زیادی داشت. منابع شما در بازی طلا و نفت خواهد بود که با جمع آوری آنها می‌توانید ساختمان‌های مختلف، سربازان و موارد دیگر را ساخته و ارتقا دهید. اگر در فکر منابع بیشتری هستید باید دست به غارت و حمله به دیگران بزنید. در هنگام ساخت پایگاه خود باید همه موارد دفاعی را در نظر بگیرید تا در صورت حمله خسارت چندانی متوجه پایگاهتان نشود. در هنگام حمله چیدن و چگونه فرستادن تجهیزات به سمت دشمن اهمیت بسیاری دارد که با چند بار بازی قلق آن دستتان خواهد آمد. در هر حمله بازی به شما از ۳ ستاره نمره خواهد داد. اگر حمله کامل صورت گیرد و پایگاه دشمن کاملاً نابود شود ۳ ستاره را خواهید داشت و اگر تا ۵۰ درصد پیش بروید ۲ و کمتر از ۵۰ درصد ۱ ستاره پاداش شما خواهد بود.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. ابزار مختلف برای ساخت پایگاه
  2. وجود تجهیزات نظامی قوی برای دفاع و حمله
  3. ایجاد تیم و اتحاد با دوستان
  4. وجود هواپیما ،پهباد و ….
  5. مناطق مختلف برای بازی
  6. مراحل جذاب و نفس گیر
  7. گیم پلی سرگرم کننده و ویژه
  8. گرافیک جذاب و چشم نواز

بازی Call of Duty: Heroes هم اکنون در iTunes دارای امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ و در پلی استور نیز دارای امتیاز ۴٫۴ از ۵٫۰ و همچنین در مایکروسافت استور دارای امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ نمره است.  هم اکنون برای دانلود بازی Call of Duty Heroes را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

download-game.gif (740×110)

برای دانلود بازی اندروید و ایفون با لینک مستقیم و کاملا رایگان به وب سایتپارسی گیم مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسی گیم
پارسی گیم، دانلود بازی و محتوای رسانه ای بازی های ویدئویی